וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "לברון ג'יימס מתקרב לרמה של מייקל ג'ורדן"

כוכב מיאמי מתמוגג מחברו: "הוא משתפר, וזה מפחיד". ומה עם הלייקרס? "שייהנו מתשומת הלב. אני בטוח שקובי מחייך עכשיו"

דווין וויד אמנם לא נמנה על סגל נבחרת ארצות הברית שזכה בצורה נפלאה בזהב האולימפי בלונדון בשבוע שעבר בשל פציעה לא פשוטה בברכו, אך בראיון שהעניק הערב (שישי) לתקשורת במיאמי הוא הבטיח שיהיה כשיר לפתיחת העונה. "אני לא הולך למהר, לא אוכל להתחיל להתאמן עד השבוע הראשון של ספטמבר, אבל כולם יודעים את זה. בקבוצה נותנים לי את הזמן, הדבר הכי חשוב הוא שאהיה מוכן ל-30 באוקטובר".

שחקן מיאמי היט דווין וויד מחבק את הגביע. AP
מבטיח להיות מוכן לערב הראשון של העונה. דווין וויד/AP

חווית הצפיה בחבריו הטובים ביותר מהצד כשהם זוכים במדליית הזהב לא היתה פשוטה לפלאש. "היה לי קשה לא להיות חלק מהקבוצה הזאת, אבל הייתי צריך לקבל החלטה חכמה לקריירה שלי ועבור מיאמי, איתה חתמתי על חוזה לשש שנים. לא רציתי לעבור את הניתוח אחרי האולימפיאדה".

מהצד, כך זה נראה, היה לוויד קל יותר להעריך עוד יותר את חברו לקבוצה והשחקן הטוב בעולם כיום: לברון ג'יימס. "הוא משחק בהילוך אחר לגמרי כרגע", הודה פלאש. "הקוף ירד לו מהגב, ועכשיו הוא פשוט יכול לשחק כדורסל. אני חושב שאנחנו הולכים לראות לברון ג'יימס עוד יותר טוב מאי פעם, וזה מפחיד. עכשיו כל מה שהוא צריך לעשות זה לשחק כדורסל, הוא לא צריך לדאוג לדברים שלא עשה".

וויד נשאל האם לברון הגיע בחודשים האחרונים לרמה של מייקל ג'ורדן ואמר: "הוא באיזור הזה, אבל יש לו עוד הרבה עבודה כדי להגיע לשם. אני חושב שהוא מבין איזו הזדמנות מדהימה יש לו, להפוך לאחד השחקנים הגדולים בתולדות המשחק. כרגע עדיין נותר לו הרבה מה לעשות בקריירה, הוא בסך הכל בגיל שג'ורדן התחיל לזכות באליפויות. אני מקווה שהתוצאה תהיה אותה תוצאה, אהיה מאוד שמח בשבילו".

לברון ג'יימס חוגג אליפות של מיאמי היט עם דווין וויד. AP
"עכשיו כל מה שהוא צריך לעשות זה לשחק כדורסל, הוא לא צריך לדאוג לדברים שלא עשה". וויד על לברון/AP

אלא שעם כל הכבוד לוויד ולברון, אין ספק שהקיץ החולף היה שייך ללוס אנג'לס לייקרס, שצירפה את סטיב נאש ודוויט הווארד והפכה בבת אחת לקבוצה המסקרנת ביותר בליגה. פלאש, למקרה שתהיתם, מוכן לאתגר הגדול: "הלייקרס עשו מה שהם תמיד עושים - מהלכים גדולים. הם סידרו לעצמם סיכוי טוב לקחת אליפות, אבל הם עדיין צריכים להתחבר. זה יהיה מעניין. הם לוקחים קצת מתשומת הלב שלנו, ומבחינתי זה בסדר. אני בטוח שקובי בריאנט מחייך עכשיו הרבה. עבורנו זה פשוט טוב שדוויט הווארד עבר למערב ולא יהיה יותר במזרח".

דוויט הווארד מוצג בלוס אנג'לס לייקרס. Kevork Djansezian, GettyImages
תשומת הלב עברה ללייקרס, ומבחינת החבר'ה של מיאמי זה בסדר גמור. דוויט הווארד/GettyImages, Kevork Djansezian

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully