וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: סבסטיאן סבארד חתם לעונה אחת

17.8.2012 / 12:38

העולה החדשה לליגת העל צירפה זר חמישי מרשים: הקשר האחורי הדני בן ה-29, ששיחק בעבר בארסנל ובמנשנגלאדבך

הפועל רמת גן השלימה את מכסת הזרים שלה עם רכש מפתיע במיוחד. הקשר האחורי הדני סבסטיאן סבארד (29) חתם לעונה אחת בשורות העולה החדשה. סבארד מצטרף לברנאר אוננגה, מירוסלב פאיץ', דויד מנגה ואנטון ארחיפוב, כאשר פרדי דוד מתקרב להשלים את הסגל שלו לעונה הקרובה.

סבארד הוא שחקן עם רזומה מרשים מאוד, אבל גם כזה שנמצא בירידה חדה בשנים האחרונות. מדובר בקשר שכיכב בכל הנבחרות הצעירות של דנמרק ובגיל 17 הוחתם על ידי ארסנל. הוא זכה עם קבוצת הנוער של התותחנים באליפות וגביע, אך לא קיבל הזדמנות בבוגרים ובסך הכל רשם שלוש הופעות במסגרות הגביע השונות.

השחקן בילה בתקופות השאלה בפ.צ קופנהאגן, סטוק, ברונדבי ו-ויטוריה הפורטוגלית לפני שנמכר לבורוסיה מנשנגלאדבך בקיץ 2006. סבארד העביר ארבע שנים בגרמניה, כולל חצי שנת השאלה בהנזה רוסטוק. בינואר 2010 שוחרר מחזוהו והצטרף לרודה ההולנדית במדיה שיחק רק 12 פעמים בעונה וחצי. אחרי עוד תקופה ארוכה מחוץ למגרשים, חזר סבארד אשתקד לדנמרק למדי סילקבורג, אבל שיחק רק שלוש פעמים (44 דקות בסך הכל).

מלבד חמשת הזרים החדשים צירף פרדי דוד בקיץ גם את: גיא סולומון, ליאור ראובן, טל מעבי, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי ובר אביטן ובסך הכל, העולה החדשה היא הקבוצה הפעילה ביותר בחלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully