וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מלחמה על תפקיד יו"ר הקבוצה

17.8.2012 / 11:31

הדובר הוציא הודעה לפיה באסם שואהנה מונה לתפקיד, אבל היו"ר הנוכחי שאהר חלאיילה זעם והבהיר שהוא נותר בתפקידו

מי ישמש כיו"ר בני סכנין בעונה הקרובה? זו השאלה שמעסיקה כל הבוקר (שישי) את אנשי המועדון. אמש הוציא דובר המועדון מונדר חלאיילה, המשמש גם כחבר הנהלה הודעה, לפיה ההנהלה אישרה את מינויו של באסם שואהנה לתפקיד היו"ר. הדבר עורר את חמתו של היו"ר הקודם שאהר חלאיילה, שמצידו מיהר להודיע שהוא נשאר נכון לעכשיו בתפקיד ושאף אחד לא מינה את שואהנה לתפקיד.

כזכור, חלאיילה התפטר מתפקידו, אך כפי שפורסם גורמים בסכנין לחצו עליו עוד לפני העברת הקבוצה בבקרת התקציבים להישאר בהנהלת המועדון. כעת, לאחר שהקבוצה ומרבית השחקנים עברו בבקרה, נראה כי חלאיילה אכן יישאר בסכנין ולראייה, הוא היה זה שאמש הגיע לבקרת התקציבים והעביר את השחקנים החדשים. בנוסף, הוא נכח גם בטקס הגאלה של ההתאחדות לכדורגל.

כאמור, חלאיילה כעס מאוד על ההודעה שיצאה מהמועדון והבוקר אף אמר ל"וואלה! ספורט" כי הוא מתכוון לפטר את מונדר מתפקידו כדובר. אם המהלך הזה אכן ייצא אל הפועל, הדבר צפוי לגרור תגובות קשות בתוך המועדון, שכן מונדר חלאיילה נחשב לאחת מהדמויות המוערכות בקבוצה. שאהר חלאיילה אמר: "ההודעות על מינוי באסם שואהנה חסרות שחר. אני אפטר את מונדר חלאילה על ההודעות האלה. אני כרגע בתפקיד היו"ר". מונדר חלאיילה מסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully