וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת היהלום בשטוקהולם: חוזרים לשגרה

רגע אחרי האולימפיאדה, ינסו סאנצ'ס ב-400 משוכות וג'ניפר שור בקפיצה במוט להמשיך את ההצלחה (ספ' 2, 21:00)

השקט שאחרי הסערה. חמישה ימים בלבד לאחר שהסתיימה אולימפיאדת לונדון, חוזרים האתלטים אל השגרה, לתחרות ליגת היהלום שתיערך הערב (שישי) בשטוקהולם, בירת שבדיה.

המפגש הנוכחי יהיה העשירי מבין 14 במסגרת הליגה, כך שההכרעה מתקרבת ולמרות שרבים מהזוכים בלונדון החליטו לקחת קצת חופש ולא יתייצבו לתחרות הערב, הרי שכמו תמיד צפויים לנו מספר רגעי שיא מרתקים במיוחד.

פליקס סאנצ'ס מהרפובליקה הדומיניקנית, שעזב את האולימפיאדה בתור גיבור לאומי אחרי הזהב המפתיע ב-400 משוכות, יפגוש שוב את סגנו מייקל טינסלי, כמו גם אמריקאי חזק נוסף בדמות אנג'לו טיילור.

ג'ניפר שור האמריקאית, שזכתה בקפיצה במוט לנשים, תנסה שוב את כוחה, כשגם הזוכה בכסף יאריסליי סילבה מקובה תהיה שם. בקפיצה לגובה לנשים נמצא את זוכת הזהב אנה צ'יצ'רובה וזוכת הארד סבטלנה שקולינה הרוסיות, לצד תיה הלבוט הבלגית האיכותית. שלוש הראשונות בקפיצה לרוחק, בריטני ריס, ילנה סוקולובה וג'נאי דלואץ' יתחרו שוב. סאלי פירסון לא תרוץ ב-100 משוכות, אבל שתי הסגניות האמריקאיות שלה דוואן הארפר וקלי וולס דווקא כן.

התותחים הכבדים לא יופיעו לריצת ה-100 מטר לגברים, אבל במקומם נקבל את ריאן ביילי, שסיים חמישי בלונדון, ריצ'רד תומפסון מטרינידד וטובגו, שהגיע שביעי, כמו גם את מייקל פרייטר ונסטיה קרטר מג'מייקה ואת אדם ג'מילי הבריטי.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully