וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: ג'רום טילמן חתם לעונה

הפורוורד, שנבחר לחמישייה השנייה של הליגה השנייה בספרד בעונה שעברה ושיחק במכללת אוהיו, מצטרף לקבוצה של קטש

הפועל אילת המתחדשת ממשיכה להשלים את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה בליגת העל. על פי דיווחים באירופה, הקבוצה של עודד קטש מצאה לעצמה זר נוסף בדמות הפורוורד ג'רום טילמן (בן 25, 1.98 מטר), שחתם לעונה.

טילמן האמריקאי למד במכללת אוהיו, שם העמיד ממוצעים של 17.7 נקודות ו-8.1 ריבאונדים ב-32 בעונתו האחרונה. בעונת 2009/10 הצטרף טילמן לשאלון מהליגה הצרפתית וקלע 12.8 נקודות לצד 5.2 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוצ'אלנג'. בליגה הוא סיים עם ממוצעים דומים של 13.3 נקודות ו-5.2 ריבאונדים.

משם הוא עבר למיטלדוטשר מהליגה הגרמנית, בשורותיה שיחק רק עשרה משחקים לפני שמצא את עצמו באוטוסיד פורד בורגוס הספרדית, שם שיחק בעונה החולפת. הוא הוביל את הקבוצה למקום השני בליגה השנייה, אך לא העפיל בתום הפלייאוף לליגה הספרדית הבכירה. טילמן סיים את העונה שעברה עם 11.5 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק ונבחר לחמישייה השנייה של הליגה ולחמישיית הזרים הראשונה.

עוזר מאמן הקבוצה, עידן לנקרי, התייחס להחתמה: "מדובר בשחקן חזק ופיזי מאוד שיתאים לסגנון המשחק של הקבוצה".

בנוסף החתימה הקבוצה את סנטר נבחרת הנוער, אדר בן-עליזה (18, 2.05). להצטרפותם של השניים קדמו הגארדים אבי בן שימול ויחזקאל סקוורר, הפורוורדים טוני יאנגר וסקוטי הופסון והסנטרים ליאור חכמון ואלי הולמן.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully