וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה משחקי טרום עונה ייערכו מחוץ לארצות הברית

ארבעה מהם יתקיימו על אדמת אירופה, כולל המשחק הראשון בין בוסטון ופנרבחצ'ה/אולקר (5 באוקטובר). הלו"ז המלא - בפנים

ליגת ה-NBA שחררה הערב (חמישי) את לו"ז משחקי ההכנה הרשמי, כאשר במהלך 22 ימים, מה-5 באוקטובר ועד ה-27 באוקטובר, ייערכו לא פחות מ-115 משחקים. ארבע קבוצות אירופאיות יארחו קבוצות NBA בשבוע הראשון והשני של אוקטובר, כולל הקבוצה שתוציא לדרך את משחקי ההכנה: פנברחצ'ה/אולקר המסקרנת, שתארח בטורקיה את בוסטון ב-5 לאוקטובר.

24 שעות לאחר מכן תארח אלבה ברלין את דאלאס, בעוד ב-7 באוקטובר ימשיכו הסלטיקס את הטיול האירופאי שלהם עם משחק במילאנו אצל ארמאני המקומית. דאלאס תסגור את הביקורים של קבוצות ה-NBA מעבר לים לעונה הנוכחית, כשתתארח אצל ברצלונה ב-9 באוקטובר. כמו כן, משחק בודד ייערך הקיץ במקסיקו סיטי (ניו אורלינס מול אורלנדו, ב-7 לחודש), שני משחקים בין מיאמי ולוס אנג'לס קליפרס ייערכו על אדמת סין (ב-11 וב-14 לאוקטובר), ושניים על אדמת קנדה (ניו יורק מול טורונטו ב-19 לחודש במונטריאול, דטרויט מול מינסוטה ב-24 לחודש בוויניפג).

כמו כן, יהיו מספר קבוצות אירופאיות שיגיעו לארצות הברית על מנת לערוך משחקי הכנה, וביניהן מכבי חיפה (ב-11 לחודש מול גולדן סטייט וב-16 לחודש מול מינסוטה), ריאל מדריד (ב-6 לחודש מול ממפיס וב-8 לחודש מול טורונטו) וסיינה (ב-6 לחודש מול סן אנטוניו וב-8 לחודש מול קליבלנד).

המשחק הראשון של לוס אנג'לס לייקרס החדשה, עם סטיב נאש ודוויט הווארד (שכמובן לא ישחק בשל הפציעה) יהיה ב-7 באוקטובר בפרסנו, מול גולדן סטייט. באותו לילה תקיים גם האלופה ממיאמי את משחקה הראשון, כשתתארח אצל אטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully