וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "היה קשה להחליט לשחק נגד הפועל, במיוחד במכבי"

השוער התראיין לאתר הרשמי וסיפר: "התגעגעתי לישראל". במועדון מחפשים 3-4 שחקנים: "נצרף רק כאלה שיתאימו לנו"

רענן ברנובסקי

צפו במסיבת העיתונאים בה דיברו אוסקר גרסיה ואבי סטרול

שוערה החדש של מכבי תל אביב, וינסנט אניימה, אמור לערוך ביום ראשון הופעת בכורה במדים הצהובים, כאשר הוא צפוי לפתוח מול מכבי נתניה במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. "זו הרגשה מצוינת להיות כאן, אנשים מסביבי מתייחסים אלי יפה, ובכלל האנשים בישראל חמים", אמר אניימה בראיון שהעניק בעמוד הרשמי של המועדון בgoogle+. "עד עכשיו זה בהחלט מדהים ואני מתפלל שזה רק ימשיך להיות ככה, זה נהדר. ישראל זה מקום מיוחד, זוהי הארץ של אלוהים, זה מקום מדהים לגור בו. התגעגעתי לישראל, לא רק לשחק כדורגל בישראל, אלא התגעגעתי גם לקהל ולאוכל בישראל. יש לכם מדינה מדהימה".

השוער התייחס לאוהדים הצהובים ואמר: "אוהדי מכבי תל אביב תמיד היו פאנטיים ופטריוטים כלפי הקבוצה. עכשיו אני משחק עבורם ואני שמח ומקווה שהם יעבירו עכשיו את התמיכה שלהם אלי ויגרמו לי להרגיש את התשוקה שלהם. זה באמת נהדר. בואו נראה איזה שירים הם ישירו בשבילי עכשיו".

אניימה, ששיחק במדי היריבה העירונית המושבעת הפועל תל אביב והפך לאחד הסמלים הגדולים של האוהדים האדומים, התייחס גם למעבר את הכביש: "בכנות רבה, זה היה קשה להחליט לבוא ולשחק נגד הפועל ובמיוחד לבוא ולשחק עבור מכבי, בליגה שבה גם הפועל משחקת. אבל כמו שכבר אמרתי אני מקצוען, אני שחקן זר וקיבלתי את ההחלטה. אני מנסה להחזיר את הקריירה שלי למסלול הנכון. אני רוצה לשחק כעת עבור מכבי תל אביב ולכן הגעתי לכאן".

"אני לא אומר שאני בכושר הכי טוב בקריירה שלי", מספר אניימה , "לא הייתי אומר זאת. אבל אני עובד קשה ומתאמן ותודה לאל שיש לי עוד בערך שבועיים להתאמן לקראת פתיחת הליגה ונראה איך זה יעבוד. אני אתקדם צעד אחרי צעד ולא אעשה דברים בכוח, אבל אנסה לתת לאוהדים של מכבי את מה שהם רוצים ובעזרת אלוהים אעשה כמיטב יכולתי. יש לנו דרך ארוכה לעשות ואני מאוד אופטימי לגבי העונה הזו. תהיה לנו עונה טובה ועם עזרה של אלוהים גם נצליח ונזכה במשהו".

נמשכים החיפושים אחר קבוצה ליצחקי, מדוניאנין וקונאטה

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב מתכננים לצרף עוד שלושה-ארבעה שחקנים לסגל הקיים, מתוכם שני זרים וכנראה ישראלי או שניים. "נצרף רק שחקנים שיתאימו לדרישות המקצועיות שלנו ויעמדו כמובן במסגרת התקציבית שהגדרנו. לא נצרף סתם שחקנים בכדי להגיד שהבאנו", אמר גורם במועדון.

בתוך כך ממתינים במועדון להתפתחויות בכל הנוגע לשלושת השחקנים שלא אמורים להמשיך בקבוצה. החלוץ ברק יצחקי צפוי להמריא ביום ראשון ליוון, בכדי להגיע להתרשמות בקבוצת אסטרס טריפוליס, אם כי הוא מחזיק בהצעות מקבוצות נוספות ברחבי היבשת. הקשר האריס מדוניאנין קיבל כזכור אישור לטוס להולנד, כאשר במכבי מקווים שתימצא בקרוב הקבוצה שתקלוט את הבוסני. "האריס יודע שאם הוא רוצה להמשיך לקבל זימונים לנבחרת בוסניה, הוא יהיה חייב למצוא לעצמו קבוצה, זה כמובן ישרת אותו וגם אותנו. קיבלנו כמה הצעות עבורו אבל שום דבר לא הבשיל עדין למשא ומתן מתקדם", אמרו במועדון.

שחקן אחר שככל הנראה יעשה את דרכו לאירופה בקרוב הוא החלוץ הסנגלי מוסא קונאטה. גורם במכבי אישר כי אחרי המשחקים האולימפיים, אותם סיים קונאטה כמלך השערים של שלב הבתים עם חמישה כיבושים, התקבלו בקרית שלום מספר הצעות עבור השחקן, בסכומים שנעים סביב מיליון וחצי יורו, ונראה כי בקרוב תהיינה התפתחויות גם לגביו. "מוסא בחור צעיר, שסיים כעת את האולימפיאדה בכושר מצוין, והוא כבר רואה את עצמו במועדון באירופה, יהיה לנו קשה להחזירו כעת למכבי תל אביב, אבל מצד שני נרצה לקבל את הסכומים שאנחנו חושבים שראוי שנקבל בעיסקה שכזו", אמר גורם בקרית שלום, והביע אופטימיות לגבי הסיכויים שקונאטה אכן יימכר בקרוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully