וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק: "נבחרת השליחים שלנו יכולה לרדת מ-36 שניות"

אחד מגיבורי האולימפיאדה מצהיר כי ה-36.84 שניות מלונדון היה רק ההתחלה, וחושף את סוד הקסם של האצנים מג'מייקה

יוהאן בלייק אמנם לא הצליח לנצח את יוסאין בולט בדו-קרב הפרטי ביניהן בריצות הגמר ל-100 ו-200 מטר באולימפיאדה החולפת בלונדון, אולם העילוי הג'מייקני הצעיר בכל זאת סיים את האולימפיאדה הראשונה שלו בעננים. בלייק התכבד בשתי מדליות כסף אישיות תוך שקבע זמנים מצוינים, ואף סייע לנבחרת השליחים של ג'מייקה לשבור שיא עולם מדהים בריצה ל-100X4, ולהפוך לנבחרת הראשונה בהיסטוריה שיורדת מ-37 שניות (36.84).

בראיון לרשת 'סקיי' היום (חמישי) טען האצן הנפלא כי זו רק ההתחלה. "אני חושב שבשנה הבאה אנחנו יכולים לקבוע גם 35 שניות", אמר בלייק. "כמו שאמרתי לא מזמן, הגענו מהחלל. אנחנו כמו ג'וני אינגליש או מיסטר בין - נופלים מהשמיים".

לשאלה על יחסיו עם בולט, השיב מדליסט הכסף: "הוא רצה להיות אגדה, ועכשיו הוא באמת אגדה. כשניצחתי אותו במבחנים בג'מייקה ידעתי שזה ייתן לי הרבה ביטחון, אבל ידעתי גם שכשנגיע ללונדון, עם הסגנון שלו, ואם הוא יגיע בכושר, הוא יהיה ענק ויהיה קשה לנצח אותו. זה בדיוק מה שקרה. אבל הגעתי קרוב, והזמן שלי עוד יגיע".

לבסוף, בלייק נשאל על סוד הקסם של ג'מייקה הקטנה שהוציאה בשנים האחרונות כמה מהאצנים הטובים אי פעם, והשיב: "אני חושב שזה גנטי, וגם האוכל שאנחנו אוכלים. זה ברקע שלנו. לא נולדנו עשירים, ואנחנו חייבים לעבוד כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים".

אתלטיקה בוואלה! ספורט

לעמוד האולימפיאדה של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully