וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרול: ”יש כיום דברים שמזכירים לי את עונת האליפות”

16.8.2012 / 11:30

ימים של אופטימיות במכבי ת"א: הבלם סיפר במסע"ת: "מרגישים שהכל עובד על פי תוכנית מסוימת”. בלם בן 15 צורף לאימונים

צילום: דרור פיקלני, עריכה: יאיר דניאל

מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת משחק גביע הטוטו ביום ראשון נגד מכבי נתניה במושבה (20:50). הצהובים יגיעו למשחק אחרי שתי תוצאות דרמטיות במיוחד בשני מחזורי גביע הטוטו הראשונים. במחזור הראשון הצהובים ניצחו 0:1 בדרבי התל אביבי משער של אלירן עטר עמוק בתוך תוספת הזמן, והשבוע הקבוצה חילצה 2:2 מבני יהודה לאחר שהכתומים הובילו 0:2.

גרסיה: "יש לישראל נבחרת טובה עם שחקנים מוכשרים"

אוסקר גרסיה התייחס בפתח דבריו לשחרורם של ארבעת הצעירים, רועי קהת, אלי זיזוב, דיא סבע ואורי כהן: "אני חושב שהשחקנים הצעירים חייבים לשחק. הם צריכים לקבל דקות משחק רבות וההחלטה שקיבלנו טובה עבורם. כשאני מארגן את האימון, אני יודע שיש שחקנים טובים בנוער וזה נותן להם הרבה מאוד מוטיבציה".

גרסיה גם התייחס להכנה במשחקי גביע הטוטו, והוסיף: "אני אומר כל הזמן את אותם דברים שאנחנו מתכוננים לעונה שלמה ולא למשחק אחד. זה תהליך ארוך להכיר את כל השחקנים, לעבוד קשה וזה לא פשוט. זה לוקח זמן כדי להגיע למאה אחוזי מוכנות. אנחנו יודעים שיש לנו בעיה בהגנה מבחינת הפציעות. גם ג'ורדי (קרויף) וג'ק (אנגלידיס) מודעים לכך. כשהגעתי נאמר לי שגביע הטוטו זה מפעל שנועד כדי לבדוק שחקנים, וזה מה שאני עושה. המשחק מול מכבי נתניה חשוב כמו כל אחד. בכל מקרה, בעונה הבאה זה יהיה שונה ואני כבר אכיר את השחקנים שיכירו את השיטה שלי".

מאמן מכבי תל אביב סיפר כי ראה את משחקה של הנבחרת מול הונגריה, וציין: "אני חושב שיש לישראל נבחרת טובה עם שחקנים מוכשרים. אני חושב שבעוד כמה חודשים או שנים הנבחרת תוכל לעלות שלב". גרסיה נשאל גם על איתן טיבי, ואמר: "הוא שיחק טוב כמו כולם", והוסיף: "זו גאווה גדולה מבחינתי שאחד השחקנים נמצא בנבחרת. אני מקווה שהקבוצה תשלח יותר נציגים לנבחרת במשחקים הבאים, זו אחת השאיפות שלי". לסיום גרסיה נשאל על שיחותיו עם וינסנט אניימה, ואמר: "דיברנו רק על מכבי תל אביב, לא על שום דבר אחר".

אבי סטרול הוסיף: "אני מבין את הרצון של גרסיה לחפש עוד שחקני הגנה. מבחינתי אני צריך להוכיח שהמקום שלי הוא על המגרש". הבלם נשאל על האפשרות שטל בן חיים יצטרף, ואמר: "אני לא רוצה להתייחס פרסונלית לשחקן זה או אחר. טל שחקן מצוין, היו לנו תקופות טובות יחד". סטרול דיבר גם על קדם העונה של מכבי תל אביב: "ההכנה הייתה שונה קצת, היה קשה, אבל כל השחקנים מרגישים שהכל עובד לפי תוכנית מסוימת כדי לשפר את השחקנים. זה כיף לעבוד ככה, בלי קשר אם היה או לא היה כך בעבר. יש דברים פה שמזכירים לי את עונת האליפות מלפני עשר שנים".

על הפציעה שלו אמר: "זה תמיד טוב לחזור לשחק, חזרתי אמנם בעונה שעברה, אבל לא קיבלתי הזדמנות. השנה התחלתי לעבוד עם כל הקבוצה ובהזדמנות הזו אני רוצה להגיד על ריף פרץ שאני מקווה שהוא יחזור מהר. אנחנו מחכים לו פה, שתהיה לו החלמה מהירה. אני מנסה לחזור לכושר. יש לי פציעה מאוד מוזרה. הפציעה הזו גרמה לי לחשוב על פרישה מכדורגל. בסוף התהליך עבד, אני מרגיש יותר טוב. אני עושה דברים שלא הייתי יכול לעשות בשנה שעברה, הרגל חזקה יותר. הרגל עומדת בכל עומס. תקופת ההכנה הייתה סימן שאלה עבורי אבל הכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully