וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו ביינום הוצג בפילדלפיה: "אני נוטה להישאר כאן"

הסנטר שהגיע מהלייקרס זכה לקבלת פנים חמה בסיקסרס: "מעולם לא ראיתי דבר כזה. השמים הם הגבול עבורנו"

בשקט בשקט, ייתכן והמנצחת הגדולה של הטרייד ששלח את דוויט הווארד ללוס אנג'לס לייקרס היא בכלל פילדלפיה, שהנחיתה בשורותיה את אנדרו ביינום וג'ייסון ריצ'רדסון ו-ויתרה על אנדרה איגודאלה, ניקולה ווצ'ביץ' ומו הארקלס. הערב (רביעי) הוצגו ביינום וריצ'רדסון בקבוצתם החדשה, לקול תשואות מאות אוהדים נרגשים שקראו "ביי-נום ו-ביט-אל-איי", ותהו בציניות: "מי זה הווארד?"

הסנטר האמריקאי אנדרו ביינום מוצג בפילדלפיה לצד ג'ייסון ריצ'רדסון. Brynn Anderson, AP
חיוכים מכל הכיוונים. אנדרו ביינום וג'ייסון ריצ'רדסון/AP, Brynn Anderson

"מעולם לא ראיתי דבר כזה", נדהם ביינום כשהתבקש להתייחס לקבלת הפנים החגיגית. כמובן שהסוגיה הגדולה ביותר כזה נוגע לסנטר בן ה-24 היא שאלת עתידו, שכן בקיץ הקרוב ביינום יהיה שחקן חופשי. "החוויה הראשונית שלי פה היתה כל כך חיובית. אני נוטה להפוך את הקבוצה הזאת לבית שלי", אמר הסנטר והבהיר שבניגוד לדוויט הווארד, הוא לא מתכוון להיכנס לסאגה אינסופית בנוגע לעתידו.

"זה הצעד הבא בקריירה שלי", הוסיף מי שקולע אשתקד 18.7 נקודות למשחק והוריד 11.8 ריבאונדים בממוצע. "הרבה יותר מלהיב לדעת שההתקפה תעבור דרכך. אני מסתכל על הסגל שלנו, יש לנו קבוצה עמוקה והשמים הם הגבול. בלוס אנג'לס השוו אותי לקארים ולשאקיל. אני אוהב את זה שמשווים אותי אליהם, ואעבוד הכי קשה כדי להיות הטוב ביותר. אני מצפה ללחץ. לחץ יוצר יהלומים".

גם ג'ייסון ריצ'רדסון היה מרוצה מאוד מהמעבר ואמר: "אני נרגש מהקבוצה הזאת. ראיתי מה דאג קולינס עשה איתם בשנה שעברה, הם קבוצה צעירה עם הרבה מאוד אנרגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully