וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: פדרר, דג'וקוביץ' ומארי טיילו לסיבוב השלישי

פדרר טייל מול בוגומולוב, נולה ניצח את ספי וישחק נגד דוידנקו. דל פוטרו ניצח את האס, מארי את קוורי. גם סרינה וקביטובה עלו

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך במומנטום. אחרי שזכה בטורניר המאסטרס 1,000 בטורונטו מוקדם יותר השבוע, הצליח הסרבי לפתוח הערב (רביעי) גם את טורניר המאסטרס 1,000 בסינסינטי (סך פרסים 3.4 מיליון דולר) בצורה נהדרת. המדורג מספר שתיים בעולם, שיכול לעלות בתום הטורניר בחזרה למקום הראשון, ניצח 6:7 (4), 2:6 את אנדראה ספי האיטלקי בתום שעה וחצי של טניס ולמעשה רשם את הניצחון התשיעי שלו על האיטלקי בתשעה משחקים.

אגב, המפגש הקודם ביניהם היה דרמטי במיוחד ובו הצליח נולה לחזור מפיגור של שתי מערכות לניצחון בשמינית הגמר של רולאן גארוס. בסיבוב השלישי ישחק דג'וקוביץ' מול ניקולאי דוידנקו הרוסי (50), שהצליח להפתיע את פלוריאן מאייר הגרמני (24) עם 3:6, 3:6.

גם המדורג ראשון בעולם רוג'ר פדרר שייט הלילה לסיבוב השלישי, לאחר שגבר 3:6, 2:6 על אלכס בוגמולוב (62 בעולם). השוויצרי, שהסתפק במדליית כסף בלונדון, היכה 31 ווינרים, השלים את הניצחון תוך שעה, ובסיבוב הבא הוא יפגוש את ברנרד טומיץ' האוסטרלי (45 בעולם). "אני שמח מאוד, זה היה משחק טוב ומהיר עבורי", אמר פדר בסיום, "קשה להסתגל במהירות למעבר בין הדשא למשטחים קשים, הכדור פה קופץ גבוה והמשחק מהיר יותר, אני שמח שמצאתי דרך להסתגל".

אנדי מארי הבריטי, שזכה בטורניר האולימפי לאחר ניצחון ענק על פדרר בשלוש מערכות ונאלץ לפרוש מטורניר טורונטו בשבוע שעבר אחרי שניצח בסיבוב השני, פתח מצוין את הטורניר עם 2:6, 4:6 על סם קוורי האמריקאי, המדורג במקום ה-29 בעולם לאחר שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה. מארי, המדורג במקום הרביעי בעולם, יפגוש בשלב הבא את ז'רמי שארדי. זאת לאחר שהצרפתי (38), שעבר בסיבוב הקודם את אנדי רודיק, הצליח לעשות את העבודה גם מול דניס איסטומין האוזבקי וניצח אותו 4:6, 3:6.

גם חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי הצליח לעלות הערב לסיבוב השלישי. הארגנטינאי, המדורג במקום התשיעי בעולם, הצליח לנצח בסיבוב השני 5:7, 2:6 את טומי האס הגרמני, המדורג במקום ה-23 בעולם. דלפו למעשה השיג סוג של "נקמה" ארגנטינאית אחרי שהגרמני בן ה-34 ניצח בסיבוב השני את דויד נלבנדיאן. דל פוטרו ישחק בסיבוב השלישי נגד ויקטור טרויצקי הסרבי (32), שעבר תקופה לא כל כך טובה לאחרונה, הצליח לחזור לעצמו עם ניצחון 2:6, 0:6 נהדר על לייטון יואיט האוסטרלי (134).

טניסאי נוסף שנמצא בכושר לא רע בכלל לאחרונה הוא קיי נישיקורי היפני (18 בעולם) הטניסאי בן ה-22 הצליח לחזור מפיגור מערכה כדי לנצח 6:2, 4:6, 4:6 את ג'יימס בלייק האמריקאי בן ה-32, המדורג במקום ה-106 בעולם. נישיקורי ישחק בסיבוב הבא נגד המנצח בין דויד פרר הספרדי לסטניסלס ואווינקה השוויצרי. מוקדם יותר, הצליח מרדי פיש האמריקאי (10) לעבור בקלות לסיבוב השלישי אחרי 3:6, 1:6 על קרלוס ברלוצ'ק הארגנטינאי (45) ויפגוש את ראדק סטפאנק הוותיק, שחצה כבר את יום הולדתו ה-33, נמצא בכושר מצוין וניצח 6:7 (2), 1:6 את חואן מונאקו הארגנטינאי (11 בעולם) לאחר שעה ועוד 33 דקות.

מארין צ'יליץ' הקרואטי, שגם נמצא בכושר לא רע לאחרונה ועלה עד למקום ה-15 בעולם, הצליח לנצח משחק לא פשוט עם 5:7, 6:7 (5) על ג'סי לוין האמריקאי ורשם את הניצחון השני מולו בשני מפגשי עבר. הקרואטי יפגוש בסיבוב הבא את המנצח בין פאבלו אנדוחר הספרדי לינקו טיפסרביץ' הסרבי.

בנשים, הצליחה אגניישקה רדוואנסקה לעלות לסיבוב השלישי (סך פרסים: 2.168 מיליון דולר). הפולניה, המדורגת במקום השלישי בעולם, הצליחה לנצח 4:6, 3:6 את סופיה ארבידסון השבדית, המדורגת במקום ה-50, לאחר שעה ועוד 23 דקות. רדוואנסקה הצליחה לשבור את ארבידסון לא פחות משבע פעמים במהלך המשחק, אך נשברה גם חמש פעמים. בסופו של דבר זה הספיק לפולניה כדי לזכות בכרטיס לשלב הבא. בסיבוב השלישי, רדוואנסקה תשחק נגד סלואן סטיבנס האמריקאית הצעירה, המדורגת במקום ה-49 בעולם. סטיבנס בת ה-19 ניצחה בקלות 2:6, 1:6 את קמילה ג'ורג'י האיטלקיה בת ה-20, המדורגת במקום ה-93.

פטרה קביטובה, החמישית בעולם, שזכתה השבוע בטורניר מונטריאול, נתקלה במשחק קשה מאוד וביריבה נוקשה בדמותה של מונה בארתל הגרמניה (39). בארתל, שגררה בעבר את ויקטוריה אזרנקה למשחקים קשים והפסידה, עשתה את אותו הדבר בדיוק גם מול הצ'כית המצוינת, שיצאה מהמשחק עם ידה על העליונה אחרי 6:3, 2:6, 5:7 בתום שעתיים ושמונה דקות של טניס. שואי פנג הסינית (32) ניצחה 3:6, 4:6 את רוברטה וינצ'י האיטלקיה (26).

יוליה גרגס הגרמניה (24 בעולם), שעברה את שחר פאר בסיבוב הראשון עם 3:6, 3:6, הובסה בסיבוב השני 6:3, 6:0 על ידי אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה (23 בעולם), שנראה כי היא מתחילה לחזור לכושר טוב אחרי תקופה לא טובה. בסיבוב הבא תשחק הרוסיה הצעירה נגד קרוליין ווזניאקי או ססיל קרטאנצ'בה הקזחית.

מדורגת נוספת שהמשיכה לסיבוב השלישי היא שרה אראני. האיטלקיה, המדורגת במקום ה-10 בעולם, ניצחה 4:6, 4:6 את דניאלה האנטוחובה הסלובקית תוך שעה ו-53 דקות וכשהיא מצליחה לשבור את יריבתה שלוש פעמים. אראני תשחק בסיבוב הבא נגד ונוס וויליאמס האמריקאית, שנראתה מצוין באולימפיאדה וזכתה בטורניר הזוגות עם אחותה סרינה. ונוס הצליחה לחזור מפיגור ל-6:2, 3:6, 2:6 על שאנל שיפרס הדרום אפריקאית אחרי שעה ועוד 46 דקות של משחק.

לא רק אגניישקה רדוואנסקה הצליחה לעלות לסיבוב השלישי, אלא גם אחותה הצעירה אורסולה. האחות הקטנה של הפולניה הייתה בפיגור 6:4, 1:4 מול ירוסלבה שבדובה הקזחית, כשזו נאלצה לפרוש. אורסולה רדוואנסקה תשחק בסיבוב הבא נגד סרינה וויליאמס, שניצחה אותה בטורניר האולימפי. דומיניקה ציבולקובה נאלצה לפרוש במהלך המשחק מול אנדראה הלבאצ'קובה הצ'כית וכשהיא בפיגור 7:6 (1), 4:1. הצ'כית, המדורגת במקום ה-97 בעולם, תשחק בסיבוב הבא נגד אנג'ליק קרבר הגרמניה.

* שחר פאר, שהודחה בסיבוב הראשון בטורניר היחידות אחרי 6:3, 6:3 מול יוליה גרגס הגרמניה, הודחה בסיבוב הראשון גם בטורניר הזוגות. הישראלית שיתפה פעולה עם ילנה ינקוביץ', שהודחה בסיבוב הראשון אחרי ששמטה חמש נקודות משחק מול שואי פנג, והשתיים הפסידו 6:1, 6:3 לאלני דנילידו היווניה הוותיקה ופנג הסינית.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully