וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס פודולסקי: "ארסנל תתמודד על אליפות העונה"

קשר/חלוץ נבחרת גרמניה נשמע אופטימי לקראת העונה החדשה: "יהיו כמה קבוצות שיתחרו על האליפות, אנחנו אחת מהן"

לוקאס פודולסקי כבש צמד במשחק האימון של ארסנל מול האקסית שלו קלן ביום ראשון האחרון ובסך הכל עושה רושם די טוב עד כה בקבוצתו החדשה. היום (רביעי) דיבר קשר/חלוץ נבחרת גרמניה לאתר הרשמי של התותחנים ונראה שהוא אופטימי מאוד לגבי העונה הקרובה.

"זה סוג השערים שאוהדי ארסנל יכולים לצפות לראות ממני", אמר פרינץ פולדי על השער השני שכבש מול האקסית, "זה היה שער טוב, שיחקנו טוב מאוד עם הרבה שילובים איכותיים והיה כיף אמיתי. משחק המסירות והתנועה של הקבוצה טוב מאוד והיה משחק טוב. זה מה שאני אוהב ורוצה. אני אוהב לשחק משחק מסירות קצרות ומשחק בלי הכדור. זה סגנון הכדורגל שלי ואנחנו משחקים בסגנון הזה. בשבילי, היה די קל להסתגל לארסנל, זו קבוצה טובה מאוד והבחורים כאן טובים מאוד. היה קל מאוד להפוך לאחד הבחורים כאן. יש אווירה נהדרת".

פודולסקי מעודד מההתאקלמות לחיים בארסנל ומאמין שיצליח שם בעתיד וכבר במשחק שיפתח את הפרמיירליג מבחינת התותחנים מול סנדרלנד בשבת: "יש בפרמיירליג חמש עו שש קבוצות שיכולות להילחם על האליפות ואנחנו אחת מהן. אנחנו ממש רוצים לזכות בתואר ואני מקווה שאוכל לכבוש הרבה שערים ולהוסיף לכך בישולים כדי לעזור למועדון בפרמיירליג. כשאתה כדורגלן אתה חייב להיות מוכן. אתה נמצא על המגרש כדי לנצח. אם זה נגד קלן או נגד סנדרלנד, אתה כדורגלן וחייב להיות מוכן לנצח בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully