וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבריס מואמבה הודיע על פרישה: "לא החדשות להן קיוויתי"

קשר בולטון, שהתמוטט במהלך משחק מול טוטנהאם במרץ, נאלץ לתלות את הנעליים: "למרות הכל, אסיר תודה שאני חי"

אחרי הטראומה הקשה שעבר לאחר שהתמוטט בדקה ה-78 של משחק מול טוטנהאם, פבריס מואמבה הצליח להתאושש ולחזור לשגרת חייו. יחד עם זאת, היום (רביעי) נאלץ קשר בולטון להודיע רשמית על פרישה מכדורגל. מואמבה בן ה-24 חלם לחזור למגרשי הכדורגל, אבל בולטון הודיעה שהחלטתו של מואמבה לפרוש נלקחה לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי והתייעצויות רבות עם קרדיולוגים מובילים באירופה ובבריטניה.

קשר בולטון פבריס מואמבה. רויטרס
נאלץ להודיע על פרישה. מואמבה/רויטרס

מואמבה, שנשא את הלפיד האולימפי ביולי, אמר: "מאז שסבלתי מהתקף הלב ואושפזתי בבית חולים, נשארתי חיובי בגישה שלי ובאמונה שלי שאוכל לחזור לשחק כדורגל בבולטון שוב. כחלק מתהליך ההחלמה שלי, נסעתי בשבוע שעבר לבלגיה כדי לקבל עצות מקרדיולוג בכיר. אבל החדשות שקיבלתי היו ממש לא אלו שקיוויתי להן וזה אומר שעכשיו אני נאלץ להודיע על פרישה מכדורגל. כדורגל היה החייים שלי מאז שהייתי נער והוא פתח לי הרבה דלתות. מעל הכל, אני אוהב את המשחק ומחשיב את עצמי לבר מזל שהצלחתי להגיע לשחק ברמות הכי גבוהות. למרות החדשות העצובות, אני חייב להיות אסיר תודה. אני מודה לאלוהים שאני חי ואני מודה שוב לכל חברי הצוות הרפואי שטיפל בי. בנוסף, אני מעוניין להודות לכל מי שתמך בי במהלך הקריירה שלי וכמובן לאוהדי בולטון שהיו מדהימים. בורכתי בכך שזכיתי בכאלה אוהדים וקרובי משפחה".

יו"ר בולטון פיל גרטסייד מסר: "העובדה שפבריס כאן איתנו היא מדהימה וכולנו אסירי תודה על כך. אנחנו מאוכזבים מאוד שפבריס לא יוכל לחזור לשחק כדורגל, אבל אנחנו חייבים לציית להנחיות הרפואיות ולדאוג להכי טוב בשביל פבריס. הדבר הכי חשוב הוא שפבריס עם המשפחה שלו וכל החיים עוד לפניהם". מנג'ר בולטון אואן קויל אמר: "שוחחנו עם פב והוא יודע שתמיד נתמוך בו ובכל מה שיבקש ושאנחנו תמיד כאן בשבילו. כמובן שהוא מאוכזב מכך שהוא לא יוכל להמשיך בקריירה שלו, אבל כולם ראו איזה לוחם הוא ואיזה אדם חזק הוא גם ברוח וגם בגוף. אנחנו יודעים שהוא ימשיך בחייו וישיג דברים נהדרים ולמרות כל האכזבה, הדבר הכי חשוב שהוא כאן ועדיין חי היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully