וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער ניצחה את צ'כיה 70:77

15.8.2012 / 16:35

הצגה של איגור קולשוב עם 33 נק' סידרה ניצחון חשוב לנבחרת הנוער, אך ההפרש עשוי שלא להספיק לעלייה לחצי הגמר

נבחרת הנוער של ישראל רשמה היום (רביעי) הישג משמעותי כשניצחה את נבחרת צ'כיה 70:77 במסגרת שלב הבתים השני של אליפות אירופה דרג ב'. בישראל כעת ימתינו לתוצאה של נבחרת אנגליה מול אסטוניה מאוחר יותר, כשבמידה ואנגליה תנצח, תצטרך ישראל מחר לנצח את אסטוניה ולקוות שצ'כיה תפסיד לאנגליה, או שתביס אותה מעל 20 הפרש. ניצחון צ'כי בהפרש שקטן מ-20 נקודות, ישאיר את ישראל מחוץ לחצי הגמר. במידה ואסטוניה תנצח, יבטיח ניצחון ישראלי מחר על האסטונים עלייה לחצי הגמר, כש-3 הנבחרות הראשונות בטורניר מעפילות לדרג א'.

ישראל פתחה עם נאור שרון, דניאל סיליין, איגור קולשוב, אליאב אוחנון ואדר בן עליזה. הנבחרת החלה את המשחק בצורה טובה, כשאיגור קולשוב קובע 7:10 אחרי 6 דקות. הצ'כים לא קיבלו תפוקה בתחילה מהכוכב קארל אוספראנק, אבל נשארו בתמונה ובסוף הרבע הראשון רק 17:18 לישראל. למרות דקות טובות של אדר בן עליזה בתחילת הרבע השני, ישראל לא הצליחה להגדיל את היתרון, ו-4.5 דקות למחצית הוליכה רק 25:26. הנבחרת ניצלה דקות טובות כדי לברוח ליתרון 8, אבל הצ'כים התאוששו וירדו למחצית בפיגור 35:30.

הצ'כים פתחו נהדר את המחצית השנייה, השוו את התוצאה, אבל אז נכנס לעניינים איגור קולשוב, קלע 8 נקודות תוך דקה והעלה את ישראל ל-35:45. הצ'כים הצליחו לצמק, אבל דקות נהדרות של קולשוב, שקלע 17 נקודות ברבע השלישי קבעו 48:58 לישראל בסוף הרבע השלישי. צ'כיה שוב ניסתה לחזור בתחילת הרבע הרביעי, אבל רפי מנקו וקולשוב שמרו את ההפרש הדו ספרתי של ישראל. שלשה של הרמן מצ'כיה צימקה את ההפרש ל-6, 3 דקות לסיום. קולשוב הפנטסטי לקח את המשחק על עצמו וסגר את הניצחון לישראל 70:77 בסיום.

קלעו לישראל: איגור קולשוב 33, רפי מנקו 11 ו-6 ריבאונדים, נאר שרון 9, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, איתי שגב 8, אליאב אוחנון 7, אדר בן עליזה (9 ריבאונדים) ואדם אריאל 4 כל אחד, דניאל סיליין 1.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully