וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה: גיסט וזוראן דראגיץ' חתמו, קוסטה פרוביץ' בדרך

יריבת מכבי ת"א ביורוליג מתחזקת בגדול: הפורוורד האמריקאי, אחיו של גוראן דראגיץ' וסנטר ברצלונה יצטרפו לאנדלוסים

מכבי תל אביב סגרה את הסגל שלה לעונה הבאה ככל הנראה, אולם יריבותיה בבית ב' ביורוליג ממשיכות לבנות את הסגלים שלהן לקראת העונה הבאה. מי שעשויה להיות אחת מיריבותיה העיקריות בבית, מלאגה הספרדית, הגיעה לסיכום עם הפורוורד ג'יימס גיסט. האמריקאי בן ה-26 עשוי לחתום לעונה אחת עם אופצייה להאריך את החוזה בעונה נוספת.

גיסט נמצא עדיין תחת חוזה בפנרבחצ'ה-אולקר, הקבוצה ששיחק בשורותיה אשתקד, ועל פי הפרסומים בספרד, מלאגה מחכה שיסגור את ענייניו עם הקבוצה הטורקית לפני שתצא בהודעה רשמית על צירופו. גיסט, בוגר מכללת מרילנד, נחשב לשחקן אתלטי ומלהיב, אולם הוא עדיין לא הצליח לקבע את עצמו כאחד הפורורוורדים המובילים ביבשת הישנה.

מלאגה, אותה יאמן הקרואטי יסמין רפשה, כבר החתימה שחקן אמריקאי מסקרן אחר בדמותו של הרכז מרכוס וויליאמס, וכן צירפו לסגל את ארל קאלוואי וצ'ימי אורטסון מקחאסול. בנוסף, הקבוצה החתימה את הספרדי סרג'י וידאל.

שחקן נוסף שסיכם היום במועדון לשנתיים הוא זוראן דראגיץ', אחיו הצעיר של גוראן דראגיץ' מה-NBA, שמגיע אחרי שנתיים טובות מאוד בנובו מסטו. בתקשורת הספרדית אף מדווחים הערב כי רכש נוצץ נוסף שצפוי לחתום כבר בימים הקרובים בשורות האנדלוסים הוא קוסטה פרוביץ', הסנטר הענק של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully