וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "גוטמן אמר: 'עוד מילה אעיף אותך'. אמרתי 'סבבה'"

15.8.2012 / 9:33

הקשר הגיב לעימות עם מאמן הנבחרת ("למה שלא אענה? אני ילד?") בעקבותיו הושעה. דן מורי הועדף על פני שיר צדק בהרכב

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

במחנה הנבחרת מנסים לשכוח את התקרית אמש (שלישי) בין המאמן אלי גוטמן לקשר נירנברג אלמוג כהן ולהתרכז במשחק הערב מול הונגריה, שיהווה הכנה אחרונה לקמפיין מוקדמות המונדיאל. אלא שחקנים בנבחרת ששוחחו על כך אתמול אמרו כי היה עדיף אם השניים היו מנהלים שיחה בארבע עיניים לאחר האסיפה שקדמה לאימון המסכם, ולא מתעמתים לעיני כולם. בנבחרת סיפרו אתמול כי גוטמן סיפר שכהן נראה ממורמר מכך שלא פתח בהרכב ואמר לשחקנים כי הוא אינו מבין מדוע הוא לא מקבל עדיפות על פני שחקנים אחרים.

כהן הגיב הבוקר על הדברים: "לגבי מה שקרה באסיפה של הנבחרת, גוטמן כעס שישבתי בצורה מסוימת ואמרתי לו שזה לא אומר שאני לא מכבד. הוא אמר לי 'אל תענה'. אמרתי לו 'בסדר' ואז הוא אמר לי 'עוד מילה אחת, אני מעיף אותך'. אמרתי לו 'סבבה'. לאחר שהאסיפה נגמרה לגוטמן והתנצלתי על הדברים שקרו בלהט הדברים. באופן כללי אני לא מנסה להצדיק כי אני תמיד עומד מאחורי מה שאני עושה, פשוט רציתי שהדברים יהיו מדויקים. שיהיה לנו המון הצלחה בנבחרת נגד הונגריה. הנבחרת מעל הכל, אשים את עצמי בצד, העיקר שננצח".

כפי שפורסם אתמול, העימות בין השניים התרחש באסיפת הנבחרת, כשהמאמן פנה לכהן בכעס ואמר לו: "אתה לא מכבד חברים שלך בנבחרת". כהן ענה: "אני? לא מכבד? מה פתאום". גוטמן כעס שכהן ענה וצעק לעברו לו: "אל תענה לי", כשכהן לא נשאר חייב: "למה שלא אענה? אני ילד?". בשלב הזה גוטמן כעס והודיע לו: "אני אעיף אותך מהאסיפה". כהן שוב ענה והתבקש לצאת החוצה. מאוחר יותר, למרות שכהן התנצל, גוטמן החליט לא לכלול אותו בסגל למשחק למען "יראו וייראו", כפי שמכנים זאת במחנה הנבחרת. כהן ששקל לחזור לגרמניה החליט להישאר עם הנבחרת ויצפה במשחק.

הקפטן יוסי בניון המריא הבוקר לאנגליה בכדי לשהות לצד אשתו הכורעת ללדת. קשר צ'לסי לא היה אמור לפתוח הערב, וההרכב למשחק אותו פרסם גוטמן כולל את דודו אוואט, יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, רמי גרשון, ביברס נאתכו, אביחי ידין, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, איתי שכטר ועומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully