וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן השעה את אלמוג כהן מהמשחק מול הונגריה

14.8.2012 / 22:17

קשר נירנברג לא ייכלל בסגל (ד', 21:15, ספ' 5), לאחר עימות עם המאמן. בניון שוחרר מהמשחק וחזר לאנגליה ללידת אשתו

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

צפו בנבחרת ישראל לפני ההמראה לבודפשט

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) את ההכנות האחרונות שלה לקראת המשחק מחר (21:15, ספורט 5 ו-HD) מול הונגריה. המשחק יהווה הכנה אחרונה לפתיחת מוקדמות המונדיאל בחודש הבא, עם צמד המשחקים מול אזרבייג'אן ורוסיה ובנבחרת מייחסים חשיבות גדולה למפגש ההכנה הזה.

עוד לפני האימון, מתברר כי אירע עימות בין המאמן אלי גוטמן לקשר אלמוג כהן. שחקן נירנברג לא הורשה להתאמן עם חבריו והתבקש על ידי מנהל הנבחרת ישראל סטוצ'ינסקי להתאמן בגפו עם מאמן הכושר דרור שמשון, בטענה שהפר את כללי ההתנהגות במהלך אסיפת השחקנים.

שחקנים העידו כי במהלך האסיפה פנה המאמן לכהן בכעס ואמר לו: "אתה לא מכבד חברים שלך בנבחרת". כהן ענה: "אני? לא מכבד? מה פתאום". גוטמן כעס שכהן ענה לו ואמר: "אל תענה לי", וכהן המשיך: "למה שלא אענה? אני ילד?". בשלב זה מפלס הכעס של המאמן עלה עוד יותר והוא אמר לכהן: "אני אעיף אותך מהאסיפה". כהן שוב ענה והתבקש לצאת החוצה. הקשר לא ייכלל בסגל למשחק מחר והוא עשוי לשוב לנירנברג.

לאלי גוטמן הייתה התלבטות באימון אמש בין דן מורי לשיר צדק בעמדת הבלם השני, לצד איתן טיבי והוא אף ערך רוטציה בין שחקני ההתקפה, כשלהפתעת השחקנים גם יוסי בניון תורגל מדי פעם מחוץ להרכב. היום בניון שוב תורגל בהרכב השני, ומאוחר יותר שוחרר מהמשחק לאחר שביקש לחזור לאנגליה ללידת אשתו, ואילו צדק נטש את האימון בשל פציעה. ראוי לציין כי בניון הצטרף רק אתמול ויחד איתו הגיעו גם הליגיונרים דודו אוואט, תומר חמד, בירם כיאל, ביברס נאתכו ובן שהר. מבין אלה, רק נאתכו הנמצא בכושר מצוין בלט כשנוסה בהרכב הפותח, שם תורגל לצידו של אביחי ידין.

באימון היום, גוטמן שוב הציב בהרכב את יובל שפונגין, רמי גרשון וטיבי, כשמורי זוכה לעדיפות. טל בן חיים המורחק לא תורגל בהרכב הראשון ושחקנים בנבחרת אמרו שיהיה מעניין לראות כיצד מתפקדת רביעיית ההגנה בלעדיו. איתי שכטר ועומר דמארי צוותו בהתקפה, בעוד שמאור מליקסון וליאור רפאלוב שיחקו בקישור במהלך האימון.

לקראת המשחק אמר נאתכו: "זה משחק הכנה אחרון ומה שחשוב כרגע זה אנחנו ולא היריבה שמולה נשחק. באופן אישי, אני נמצא בתחילת העונה ובכושר טוב יחסית. שיחקתי כבר ארבעה משחקים בליגה ולכן אני מרגיש מספיק מוכן. עכשיו אני צריך להביא את זה לידי ביטוי בנבחרת. חשוב מאוד שנפגשנו שוב לפני המשחקים מול אזרבייג'אן ורוסיה".

המגן אלעד גבאי הוסיף: "בעונה שעברה שיחקנו מול אריות אירופה, נבחרות כמו צ'כיה, אוקראינה וגרמניה וגם הונגריה נבחרת מספיק טובה. אני בכושר, אבל חשוב לי להישאר צנוע ולהמשיך לעשות את התפקיד שלי במגרש". טיבי, אריאל הרוש ושמואל שיימן, קיבלו מגן הוקרה עבור הופעת הבכורה שערכו בנבחרת.

עוד לפני האימון, ראשי הקהילה היהודית בבודפשט אירחו הבוקר את השחקנים וליוו אותם בביקור בבית הכנסת הגדול בעיר, הנחשב לאחר המפוארים באירופה. את הביקור יזם בין היתר שגריר ישראל בהונגריה אילן מור. בית הכנסת היה סגור תחת אבטחה כבדה.

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, רמי גרשון, ביברס נאתכו, אביחי ידין, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, איתי שכטר, עומר דמארי.

הונגריה שהוגרלה לבית ד', מתכוננת לצמד משחקים נגד אנדורה והולנד, ורוצה להגיע אליהם במצב רוח טוב, אחרי ניצחון. החלוץ אדם שאלאי ממיינץ סוחב פציעה קלה, אבל צפוי לשחק. לעומת זאת, התקשורת ההונגרית מדווחת שהקפטן הוותיק זולטאן גרה והקשר ההתקפי המצוין תמאש היינאל, מצויים בתהליכי החלמה ולא ישחקו למרות שהוזמנו לסגל.

המאמן שאנדור אגרברי אמר אחרי אימון הבוקר של נבחרתו: "ראינו ולמדנו את שני המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל. זו נבחרת שעשתה התקדמות יפה בשנים האחרונות. רוב השחקנים שלה משחקים באירופה ומדובר בנבחרת ממושמעת, משהו שאולי לא אפיין אותם בעבר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully