וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ודוקאים לא יורשו להתאמן עם מאמן אישי בנבחרת

הנהלת האיגוד התכנסה לראשונה לאחר הכישלון בלונדון והודיעה על תוכנית רב שנתית חדשה. היו"ר פונטי: "זה הזמן לשינויים"

אחד ממקורות האכזבה המרכזיים של המשלחת הישראלית באולימפיאדת לונדון 2012, הייתה נבחרת הג'ודו. הענף, שבעבר סיפק לישראל שלוש מדליות אולימפיות, לא התעלה הפעם לרמה גבוהה, כאשר שיא השפל הייתה הדחתו של בכיר הג'ודוקאים הישראלים ואלוף אירופה המכהן אריק זאבי, תוך 43 שניות בקרב הראשון שלו.

יו"ר האיגוד משה פונטי, כינס היום (שלישי) את ישיבת ההנהלה הראשונה לאחר האולימפיאדה. ההנהלה נכנסה לתפקידה לפני כחצי שנה והיום התקבלו החלטות ראשוניות בעקבות הכישלון האולימפי ובמרכזן, בניית תוכנית רב שנתית לארבע השנים הקרובות ובניית תוכנית ארוכת טווח לשמונה שנים.

פונטי אמר בישיבה: "מרגע בחירתי לפני כשישה חודשים לא התערבתי בהתנהלות הנבחרות והספורטאים לקראת האולימפיאדה, אבל זה הזמן לעשות שינויים ולבנות דרך התנהלותית ומקצועית חדשה ושונה".

ההחלטה הראשונה היא לשנות את נהלי האימונים בתוך הנבחרות, כאשר בעתיד לא יתאפשר לספורטאי שיהיה במסגרת הנבחרת להתאמן עם מאמנו האישי, אלא רק תחת הצוות המקצועי של הנבחרת. המשמעות המיידית של הדברים היא ששני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים, לא יוכל לאמן יותר את אריק זאבי במסגרת הנבחרת ופאבל מוסין לא יאמן את אליס שלזינגר, כשזו תיקח חלק בנבחרת הנשים. לשלזינגר יוצע בנוסף לשנות את קטגוריית המשקל שלה ל-70 ק"ג, על מנת שהיא וירדן ג'רבי יהיו בקטוגריות משקל שונות לקראת אולימפיאדת ריו 2016.

פונטי, שאימן את אורן סמדג'ה כשזה זכה בארד בברצלונה 92', הוסיף: "הדרך לא הצליחה. הצלחה מבחינתי היא מדליה אולימפית. אליס היא ספורטאית אדירה ותקבל את כל התנאים להצליח, אני מתחייב שהיא לא תיפגע בשום מצב. אין אצלי פוליטיקות, כי מי שמתעסק בפוליטיקה במקום בספורט לא יכול להצליח. אם תהיה מדליה בעוד ארבע שנים, זו הצלחה מבחינתי".

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully