וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי סמולר: "מגיע בשביל האתגר, עם המון אחריות"

שחקן נבחרת ישראל, ששב מגרמניה להפועל ראשל"צ, הוצג במסע"ת לפתיחת העונה. מימון: "התארים לא יבואו מעצמם"

מחזיקת גביע המדינה בכדוריד הפועל ראשון לציון, קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה ובה הוצגו שחקני הרכש החדשים והנוצצים: אבישי סמולר, שחוזר לאדומים אחרי חמש עונות בבונדסליגה הגרמנית והפיבוט של נבחרת ישראל דן מירקוס, שהצטרף מאס"א תל אביב. גם הספונסר החדש לשלוש השנים הקרובות, בית ההשקעות אלטשולר שחם, הוצג היום.

מאמן הקבוצה סער פרנקל אמר: "הייתה לנו עונה מוצלחת, ועמדנו בשתי מטרות של קידום צעירים וזכייה בגביע. היינו רחוקים ארבעה שערים מהמטרה השלישית - דאבל. האתגר יהיה השנה קשה יותר". פרנקל התייחס גם לתקרית המכוערת שאירעה בסיום המשחק החמישי של גמר הפלייאוף, בו הפסידו האדומים את האליפות למכבי ראשון לציון: "זו נקודה שחורה, האלימות הייתה רגע של שפל ערכי. לא שכחנו, לא טייחנו. השחקנים המעורבים הצטערו והתנצלו, וקיבלו עונשים חסרי תקדים. בנינו השנה חדר הלבשה בריא".

על הסגל אמר פרנקל: "הצלחנו להשאיר את העוגנים שלנו. עידן מימון מתחיל את העונה ה-22. גיא כהן רק בן 25, אבל מתחיל עונה עשירית במועדון. בויאן בוטוליה ממשיך איתנו. יותם טל יחזור מהפציעה. אבישי חוזר כמנהיג, שחקן טוב יותר ובוגר ועם דן מירקוס יש חיבור טוב כבר מהרגע הראשון. העמדנו סגל ראוי להתמודד על כל התארים. נבשיל לקבוצה שעושה שמח ומביאה גאווה גדולה לעיר ולכדוריד הישראלי".

אבישי סמולר היה נרגש מהחזרה לארץ: "אני מאוד שמח על הזכות שנפלה לי להיות עם עידן מימון שוב על אותו מגרש. מרגש לחזור לאגודה שלי, לבית שלי, למקום בו למדתי להיות ספורטאי ולשחק כדוריד. את כל הערכים שאבתי כאן ולקחתי איתי. הייתי גאה לייצג את הפועל ראשון לציון גם שהייתי בגרמניה. אני מגיע עם המון אחריות על הכתפיים. לקחת תארים כאם זו תמיד המטרה ואני מקווה שנמשיך לעשות את זה. הרגשתי שאני לא יכול להתקדם מבחינה מקצועית בגרמניה. האתגר ולא הכסף היה השיקול".

הקפטן הוותיק ועוזר המאמן עידן מימון הוסיף: "אני כבר שומע בהרבה מקומות בעיר 'יש לכם סגל גלאקטיקוס, האליפות בידיים שלכם'. אני לא מכיר מושג כזה. יש רצון של כל החבר'ה להחזיר את התואר, שהיה חסר לנו בשנה שעברה. בשנים האחרונות, הזרקור הלך לכיוון של מכבי ובנינו קבוצה מצוינת, אבל אני לא יכול לצאת בהצהרות. התארים לא יבואו מעצמם".

ראשון לציון תפתח את העונה במשחק חוץ מסקרן מול בני הרצליה ב-21 בספטמבר. במחזור התישי היא תארח את הדרבי הגדול הראשון של העונה מול מכבי.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully