וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'מבה דג'מבה במגעים עם מכבי תל אביב, הפועל בכוננות

הקשר שהתקרב להפועל תל אביב, עשוי לחתום דווקא ביריבה העירונית. סוכנו: "אם הוא יחתום, סביר להניח שזה יהיה בהפועל"

אריק דג'מבה דג'מבה, שהיה בימים האחרונים במשא ומתן מתקדם ואף היה על סף סיכום בהפועל תל אביב, עשוי לבצע פניית פרסה מפתיעה: היום (שלישי) נודע כי הקשר עשוי לנחות בסוף דווקא ביריבה העירונית, מכבי תל אביב.

הקשר הקמרוני, אקס מנצ'סטר יונייטד, ניהל בימים האחרונים משא ומתן אינטנסיבי עם הפועל תל אביב, אך כשנראה היה שהדברים ייסגרו, הערים השחקן קשיים וביקש מקדמה גבוהה, שהקבוצה של ניצן שירזי לא יכלה לתת לו בשלב זה. כמו כן, ביקש הקמרוני לקבל חלק ממשכורתו כבר כעת.

למרות המגעים עם מכבי, הפועל היא עדיין המועמדת המובילה לקלוט את השחקן, אם ישחק בישראל בסופו של דבר. למרות שדג'מבה דג'מבה עזב את ישראל, קיימים פערים קטנים מאוד בין השחקן להפועל תל אביב. עד הערב אמורים הצדדים להחליט אם השחקן יחתום או לא. על פי סוכנו, ננאד ג'ורג'ביץ', מה שמפריד כרגע בין האדומים לשחקן הוא סעיף אופציה לעונה הבאה. בעוד שהשחקן דורש כי ההודעה על מימוש האופציה לכאן או לכאן תהיה עד ה-31 למרץ, במועדון מעוניינים להחליט עד ה-30 באפריל. כרגע זו הסיבה שהקשר לא חתם.

"אריק מאוד רוצה לסיים את הקריירה שלו בישראל", אמר ג'ורג'ביץ'. "כרגע הסיכויים הם 50-50 שהוא יחתום בהפועל תל אביב. אנחנו מבינים שהקבוצה לחוצה להחתים שחקנים לקראת הליגה האירופית, אבל אנחנו רוצים לדאוג לעתיד שלו ולהבטיח שאם הוא לא יסיים את הקריירה בתל אביב, יהיה לו מספיק זמן לחפש קבוצה אחרת. יש סיכום על התנאים הכספיים, הכסף הוא לא הבעיה ועד הערב נדע אם הוא יחתום או לא".

לגבי ההצעה ממכבי תל אביב אמר הסוכן: "היו מגעים עם מכבי תל אביב, אבל כרגע הם לא רציניים כמו הפועל. אם הוא יחתום, סביר להניח שזה יהיה בהפועל ולא במכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully