וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט 2013: שלב המוקדמות יוצא לדרך

16 נבחרות יעפילו לטורניר בסלובניה. להוציא את בית א' של ישראל, גם נבחרות כמו קרואטיה, איטליה וטורקיה יקוו לעלות

מוקדמות יורובאסקט 2013 יצאו לדרך כבר הערב (23:00) עם משחק בין איסלנד לסרביה, שתיים מיריבותיה של ישראל בבית א', אולם גם בבתים האחרים צפויים משחקים מעניינים, בהן ישחקו נבחרות די חזקות בקנה מידה אירופאי. לטורניר שייערך בסלובניה העפילו כבר שמונה קבוצות, ביניהם סלובניה המארחת ושאר הקבוצות שהעפילו למוקדמות המשחקים האולימפיים ולמשחקים האולימפיים עצמם. בין הנבחרות הללו ניתן למצוא נבחרות שבעבר לא רחוק התחרו מול ישראל בשלב המוקדמות כמו מקדוניה ובריטניה.

מהמוקדמות, בהן יהיו שישה בתים, יצטרפו עוד 16 קבוצות. שתי הראשונות מכל בית יעפילו אוטומטית לטורניר בסלובניה, בעוד שארבע הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר מהמקום השלישי תעלנה גם כן. בבית ב' יתחרו גרמניה, בולגריה, אזרבייג'ן, שבדיה ולוקסמבורג. גרמניה, שדירק נוביצקי ייעדר משורותיה ובעקבותיו כמובן גם הסנטר בעל האזרחות הגרמנית כריס קיימן, אמורה להתמודד על המקום הראשון בבית עם בולגריה. שם מעניין ומוכר עבור הקהל הישראלי בבית זה יהיה ניק קיינר מדלי, שעשוי לשחק במדי נבחרת אזרבייג'אן, ממנה קיבל לאחרונה אזרחות. השתתפותו מוטלת עדיין בספק.

בבית ג' יתמודדו קרואטיה, אוקראינה, הונגריה, אוסטריה וקפריסין. הפייבוריטית הברורה למקום הראשון היא כמובן קרואטיה, כאת המקום השני עשויה לתפוס אוקראינה. בית ד' יכלול את רומניה, הולנד, גאורגיה, בוסניה ולטביה ונראה כבית מאוזן למדי.

בבית ה' אמורות להעפיל משני המקומות הראשונים פולין (עם אקס מכבי תל אביב מאצ'יי לאמפה) ובלגיה, כשפינלנד תנשוף בעורפן ואילו שוויץ ואלבניה ינסו להפתיע. בית ו' מסתמן כבית המעניין ביותר מבין החמישה, כשנבחרות גדולות ומפורסמות כמו איטליה וטורקיה יתחרו על המקום הראשון. גם צ'כיה המתחזקת תנסה להפתיע ולא ליפול מול הנבחרות החלשות יותר בבית, על הנייר, פורטוגל ובלארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully