וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: מרקו קילינגסוורת' חתם לעונה

14.8.2012 / 10:19

שחקן עירוני אשקלון בעונה שעברה (30, 2.02) חוזר לקבוצה בה התחיל את הקריירה בישראל ומצטרף למורגן ובראדלי

ברק נתניה החתימה הבוקר (שלישי) את הפורוורד האמריקאי מרקו קילינגסוורת' לעונה אחת. המגעים בין הצדדים נמשכו מזה כזמן רב, ורק שלשום הסכים שחקן הקבוצה בעבר לרדת בצורה משמעותית בדרישותיו, מה שהתאים לקבוצה מעיר היהלומים. לאחר מכן בנתניה פעלו במהירות על מנת להחתימו ועשו זאת כאמור הבוקר.

קילינגסוורת' (30, 2.02) הוא בוגר אוניברסיטת אינדיאנה משנת 2006 שהספיק לעבור בליגה האיטלקית הראשונה והשנייה ובטורקיה לפני שהגיע לישראל. בעונת 2009/10, רגע לפני פתיחת העונה, הוא חתם בברק נתניה של אריק אלפסי, והוביל את הקבוצה ביחד עם דנילו פינוק לחצי גמר הגביע ולחצי גמר הפיינל פור.

בעונה לאחר מכן השתדרג קילינגסוורת' בשכר למכבי חיפה של ג'ף רוזן אבל הקבוצה לא תפקדה, ובמהלך העונה הוא נשלח לגלבוע/גליל בטרייד, והגיע עם הקבוצה עד לגמר הפיינל פור. בעונה שעברה חזר לשתף פעולה עם אריק אלפסי בעירוני אשקלון, פתח נהדר את העונה, אבל בהמשך אשקלון נחלשה בצורה משמעותית. קילינגסוורת' רשם 16.3 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד הסנטר האמריקאי חתמו עד כה בקבוצה של דני פרנקו גם ריימר מורגן, ששיתף פעולה עם קילינגסוורת' בתחילת העונה שעברה באשקלון וראמל בראדלי בגזרת הזרים והישראלים יהוא אורלנד, אלירן גואטה ואלכס צ'וברביץ'. נתניה עדיין מחפשת רכז ישראלי לאחר שהמגעים עם ליאור ליפשיץ לא הבשילו לכדי סיכום.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully