וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטיץ' כשיר, מצ'באן בפנים: פורסם סגל סרביה

יריבת ישראל במוקדמות יורובאסקט 2013 תפתח את הקמפיין מול איסלנד. דושאן איבקוביץ': "העפלה היא חובה עבורנו"

נבחרת ישראל תפתח את הופעותיה במוקדמות יורובאסקט 2013 מול מונטנגרו ביום רביעי, והערב (שלישי) גם סרביה, מי שנחשבת ליריבה החזקה ביותר בבית אליו הוגרלה ישראל, תשחק את משחקה הראשון במוקדמות.

הנבחרת של דושאן איבקוביץ' תתארח באיסלנד (23:00) ותרצה לפתוח ברגל ימין, ובינתיים המאמן הוותיק הודיע על הסגל הסופי לקמפיין הנוכחי, כולל כמובן המשחקים מול ישראל, הראשון שבהם ב- 28.8. מי שנופו מהסגל הם סנטר הכוכב האדום בלגרד מילה איליץ' והגארד הצעיר של פרטיזן בלגרד, דנילו אנג'ושיץ'. אחד מכוכביה הגדולים של הנבחרת, ננאד קרסטיץ', סוחב פציעה אך יישאר בסגל ואמור לחזור בקרוב, בדומה לפורוורד צסק"א זוראן ארצג. מי שעשוי לעניין במיוחד את הקהל הישראלי הוא מילאן מצ'באן, שעזב במהלך הקיץ את מכבי תל אביב לגלאטסראיי הטורקית.

"קרסטיץ' בסדר גמור עכשיו, אבל הוא עדיין לא בפורמה הכי טובה שיש בגלל שהוא מחלים מהפציעה בקרסול. לארצג יש פציעה דומה והוא יוכל לעמוד לרשותנו, ככל הנראה, בתחילת השבוע הבא", אמר אתמול איבקוביץ'. "נצטרך לטייל קצת ברחבי העולם בקמפיין הזה, אבל ככה זה בכדורסל נבחרות. אני מקווה שלא נסבול מימים רעים במשחקים שלנו ואני יכול לומר שההעפלה ליורובאסקט מהבית הזה הוא חובה עבורנו.

הסגל הסופי של סרביה: מילוש תאודוסיץ', מילנקו טפיץ', אלכסנדר ראשיץ', איבן פאוניץ', נמניה בייליצה, דושקו סבאנוביץ', מרקו קשל, מילאן מצ'באן, דיאן מוסלי, נמניה נדוביץ', ולדימיר שטימאץ' ו-וולדימיר לוצ'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully