וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבקין: "אי אפשר להגיד שהמשלחת אכזבה, היו גמרים"

המתעמלת נטע ריבקין חזרה לישראל: ”לא נסעתי ללונדון רק בשביל ההשתתפות”. ורשביאק: ”הוועד עשה כל מה שצריך”

דרור פיקלני

צילום ועריכה: דרור פיקלני

המשלחת הישראלית אומנם חזרה מאולימפיאדת לונדון 2012 ללא מדליות, אבל לפחות נבחרת ההתעמלות עזרה לנו לסיים בטעם טוב, עם שני גמרים בתחרות ההתעמלות האומנותית.

לצד הנבחרת הישראלית, שסיימה במקום השמיני בגמר שלה, נטע ריבקין רשמה הישג פנטסטי, עם המקום השביעי בגמר הקרב רב האישי, הישג השיא של ההתעמלות האומנותית בישראל. ריבקין זכתה לכבוד לשאת את דגל ישראל בטקס הסיום באצטדיון האולימפי והלילה (שלישי), היא נחתה בישראל לצד המאמנת שלה נטשה אסמולוב, יו"ר הועד האולימפי צבי ורשביאק ואחיו, יו"ר איגוד ההתעמלות רענן ורשביאק.

קבלת הפנים לנטע ריבקין. דרור פיקלני, דרור פיקלני
הביאה הרבה כבוד למשלחת. ריבקין זוכה לאהבה/דרור פיקלני, דרור פיקלני

"עבדתי קשה כדי להגיע לאולימפיאדה ולעשות שם הישג, לא רק בשביל ההשתתפות", אמרה ריבקין, "רציתי להגיע לגמר ולהביא את התוצאה הטובה ביותר אי פעם לשיראל. כל הצוות תמך בי, ואני מודה לכולם מכל הלב. לא מגדירה את המשלחת כאכזבה. אולי היו כאלה שהצליחו פחות, אבל היו גמרים. זו לא אכזבה".

צבי ורשביאק אמר לתקשורת ש"הוועד האולימפי עשה את כל מה שצריך, יבדקו את זה ויראו. כל המאמנים קיבלו את כל מה שהם צריכים מבחינה מקצועית. הייתה קצפת, אבל לא דובדבן".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יו"ר הועד האולימפי צבי ורשביאק. דרור פיקלני, דרור פיקלני
יש לו הרבה מקום למחשבה על העתיד. צבי ורשביאק/דרור פיקלני, דרור פיקלני

המתעמלת הישראלית התקבלה בחום רב על ידי החברה המאמצת שלה מוגובי, שהעניקה לה חסות ואף העמידה פודיום לכבודה באתר האינטרנט. בנוסף, כתבה ריבקין בלוג באתר, בו סיפרה לילדים על חוויותיה, על האימונים והתחרויות שעברה. כשבוע לפני המוקדמות, ילדי מוגובי שלחו מאות איחולי הצלחה לנטע באיגרות וירטואליות, שכתבו ועיצבו בעצמם. ריבקין, שהתרגשה מהמחווה, אמרה בזמנו: "תודה רבה לכל הילדים! התמיכה שלכם מאוד חשובה לי, ואני אעשה את המקסימום".

יו"ר מוגובי, הלא היא יעל ארד, אמרה על הישגיה של ריבקין: "אני יודעת כמה קשה הדרך להצלחה וכמה לחצים ועומס נפשי מוטלים על הכתפיים הצעירות של הספורטאים האולימפיים. אנחנו מברכים את נטע ריבקין על הישגיה וגאים שבחרנו לאמץ אותה. בחרנו בה בזכות הערכים שמייצגת ספורטאית במעמדה - חתירה למצוינות, משמעת עצמית המלווה בהתמדה אין קץ, וכמובן האומץ לחלום חלומות גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully