וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון

לאחר שהודחה ממונטריאול כבר בסיבוב הראשון, הפסידה הישראלית 6:3, 6:3 ליוליה גרגס בטורניר היוקרתי בארה"ב

אחרי שהודחה כבר בסיבוב הראשון ברוג'רס קאפ עם הפסד לאוג'ני בושאר הצעירה, סיימה הערב (שני) שחר פאר את דרכה בטורניר סינסינטי היוקרתי (סך פרסים: 2.168 מיליון דולר) גם בסיבוב הראשון. הישראלית, המדורגת במקום ה-56 בעולם, הפסידה 6:3, 6:3 ליוליה גרגס, המדורגת במקום ה-25 בעולם, תוך שעה ותשע דקות.

גרגס תשחק בסיבוב השני נגד המנצחת בין קרלה סוארס נבארו לאנסטסיה פאבליוצ'נקובה, פאר תנסה את מזלה בטורניר הבא. אגב, זה המשחק הרביעי שנערך בין השתיים ובאף אחד מהם לא הצליחה הישראלית לזכות ביותר משלושה משחקונים במערכה אחת.

המשחק נפתח בצורה די מביכה מבחינת שחר פאר, שנקלעה לפיגור 5:0 אחרי 16 דקות בלבד וכשהיא מצליחה לזכות בשתי נקודות על ההגשה של גרגס מתוך 14 כאלה ובחמש נקודות מתוך 14 על ההגשה שלה. בשלב הזה הצליחה פאר לשמור על ההגשה שלה ולצמק ל-5:1. הישראלית המשיכה במומנטום, נכנסה לעניינים ואפילו השיגה שבירה בדרך ל-2:5. גרגס איבדה מעט מהביטחון, ביצעה מספר טעויות במשחקון הבא ופאר הצליחה לשמור על ההגשה שלה בדרך ל-5:3. במשחקון הבא הצליחה הגרמניה לשמור על ההגשות שלה ולסגור את המערכה עם 3:6 אחרי 32 דקות.

פאר נשברה במשחקון הראשון של המערכה השנייה ופיגרה 1:0. גרגס שמרה על ההגשה שלה ועלתה ל-0:2. במשחקון הבא הייתה לגרגס אפשרות שבירה, אך הישראלית הצליחה להציל את זה לאחר טעות של הגרמניה ושמרה על ההגשות שלה בדרך ל-2:1. גרגס שמרה על ההגשה ועלתה ל-1:3 והובילה כבר 30:0 על ההגשות של פאר, אבל הישראלית הצליחה לשמור על ההגשות שלה ואפילו לשבור אחרי חבטת העברה מצוינת ולאזן ל-3:3. פאר הובילה כבר 0:30 במשחקון הבא, אבל איבדה ריכוז ונשברה אחרי שגיאה כפולה בנקודת השבירה בדרך ל-3:4. גרגס שמרה על ההגשה שלה ושברה את פאר בדרך ל-3:6 גם במערכה השנייה.

אחרי המשחק, אמרה גרגס: "אני מכירה את שחר ויודעת שהיא שחקנית מסוכנת ולוחמת אמיתית. הסיבוב הראשון הוא גם תמיד קשה מאוד. היא הייתה כבר במקום ה-11 בעולם ולא סתם". גרגס התייחסה לאחוזי הדיוק הנמוכים שלה בהגשה הראשונה (38): "מבחינתי, שיחקתי לא מספיק מדויק ולכן גם לא הרגשתי טוב עם עצמי".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully