וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון החתימה את פול קרטר

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורוורד (25, 2.04) ששיחק בליגת הקיץ במדי אטלנטה מצטרף לקבוצתו של אפי בירנבוים

לאחר שהחתימה את ווילי וורן ואדריאן יוטר כזרים שלה לעונה הבאה, צירפה הערב (שני) מכבי ראשון לציון גם את הפורוורד פול קרטר, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. קרטר (25, 2.04) שחתם לעונה אחת, הוא פורוורד מגוון בעל יכולות אתלטיות. הוא החל את לימודיו באוניברסיטת מינסוטה בשנת 2008. לאחר שנתיים בלבד במינסוטה, עבר קרטר לאוניברסיטת שיקגו-אילינוי בה שיחק בעונת 2010/11 ורשם 14.7 נקודות ו-8 ריבאונדים.

לאחר שלא נבחר בדראפט ה-NBA יצא השחקן לאירופה וחתם בשורות א.א.ל לימסול בה שיחק 4 משחקים וחזר לליגת הפיתוח לקבוצת איידהו, שיחק 34 משחקים ורשם 11.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע. בליגת הקיץ שיחק קרטר בשורות אטלנטה וקלע 4 נקודות והוסיף 2.8 ריבאונדים בממוצע.

מתן חרוש, עוזר מאמן מכבי ראשון לציון אמר על השחקן: "פול קרטר הוא אתלט בעל יד טובה מבחוץ. הוא מאד מתאים לסגנון המשחק שלנו ולרוח הקבוצה. הוא מגיע במקומו של באומן שהתקדם לחוזה גדול בקוריאה הדרומית".

יצחק פרי, יו"ר מכבי ראשון לציון אמר בתגובה: "רכשנו שני זרים שיחזקו את הישראלים המובילים בישראל ופנינו לרכישות נוספות בעמדות נוספות. המטרה ברורה- הצלחות והישגים ספורטיביים נוספים לעיר ראשון לציון וגאווה לאוהדי הקבוצה המסורים. באותה נשימה, ברצוני לומר לדרווין קיצ'ן בשם מכבי ראשון ואוהדיה תודה על עונה נפלאה. לדעת רבים, מדובר בשחקן הזר הטוב ביותר שהיה בליגה בשנה שעברה. אני בטוח שנראה אותו משחק ברמות הגבוהות ביותר של הכדורסל העולמי. דלתנו תהיה תמיד פתוחה עבורו".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully