וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער מחצה את רומניה 50:100 ועלתה שלב

שחקניו של אריאל בית הלחמי סיפקו הצגה גדולה והעפילו לשלב הבתים השני באליפות אירופה לדרג ב'. קולשוב קלע 16 נקודות

נבחרת הנוער של ישראל עלתה הערב (שני) לשלב הבתים השני של אליפות אירופה לדרג ב' שנערכת בסארייבו, לאחר שמחצה את רומניה עם 50:100 מדהים. בכך העפילה הנבחרת של אריאל בית הלחמי לשמונה האחרונות של הטורניר ותפגוש את צ'כיה ואסטוניה, כאשר רק שלוש הראשונות בטורניר יעפילו בסופו של דבר לדרג א'.

הנבחרת פתחה בצורה פשוט מדהימה והוליכה 2:25 (!) בתום שבע הדקות הראשונות. ההצגה של איגור קולושב, נאור שרון ודניאל סילין נמשכה, ושלוש דקות לסיום המחצית צמח היתרון הישראלי עד 14:43 ענק. לחדרי ההללבשה ירדה ישראל כשהיא מוליכה 22:52, וכשישה שחקנים בשורותיה קלעו חמש נקודות או יותר. מיותר לציין שמשם רומניה כבר לא חזרה, הפער צמח וצמח והגיע עד 33:76, בית הלחמי דאג לשתף את כל הספסל שלו ולקבל נקודות מכולם, כאשר ההפרש העצום המשיך לעלות ורק שריקת הסיום גאלה את הרומנים מייסוריהם.

קלעו לישראל: איגור קולשוב 16 (5 ריבאונדים, 4 אסיסטים, ב-18 דקות), רפאל מנקו 13 (7 ריבאונדים), מקסים קיקוס 12, יריב אמירם 11, אדר בן אליזה 10, אליאב אוחנון 8, עידן זלמנסון 7, נאור שרון 7, דניאל סילין 7, איתי שגב 5, רום גפן 2.

אגב, אתר "ספסל" דיווח היום כי קולשוב, השחקן המצטיין של הנבחרת עד כה בטורניר, התחייב באופן ורבאלי לשחק במכללת אריזונה סטייט היוקרתית, ממנה יצאו בעבר שחקנים כגון ביירון סקוט, ג'יימס הארדן ואחרים. על פי ההסכם, הגארד המוכשר יעבור בעוד שנתיים למכללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully