וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "שחקנים שלא שרים את ההמנון לא נלחמים? שטויות"

מאמן גרמניה ענה לביקורות במסע"ת לקראת ארגנטינה: "אין מנהיג לנבחרת? שווינשטייגר, לאהם וקלוזה עשו עבודה נהדרת"

יומיים לפני משחק הידידות מול ארגנטינה, ערך היום (שני) מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב מסיבת עיתונאים, בה התפנה לדבר על הביקורות במדינה בעקבות היורו. כזכור, גרמניה הודחה בחצי הגמר של יורו 2012 לאחר הפסד 2:1 לאיטליה, שנהנתה מצמד של מריו באלוטלי. זאת לאחר שהנאציונל מנשאפט ניצחה בכל ארבעת המשחקים הראשונים שלה בטורניר.

"אחרי המשחק נגד איטליה, הייתה ביקורת רבה מהרבה כיוונים שונים", אמר לב, "חלק מקצועיות, אני מניח. אבל חלק מהביקורת הייתה לא מקצועית והביקורת הזו מעייפת אותי. כמו הביקורת על זה שאין מנהיג לנבחרת. מי שאמר שאין מנהיג ודאי לא ראה את ההתקדמות והעבודה המצוינת שעשו פיליפ לאהם, בסטיאן שווינשטייגר ומירוסלאב קלוזה. היום סגנון המשחק הוא אחר וכך גם דמויות המנהיגים ולכן אני חושב שהדיון הזה מיותר".

בהמשך, התייחס מאמן הנבחרת הגרמנית לביקורות על בני המהגרים בנבחרת שלא שרים את ההמנון וספגו ביקורת על ההבדל בינם ובין התשוקה בה שרים את ההמנון שחקני איטליה. "קראתי ששחקנים מרקע של מהגרים לא שרו את ההמנון ובגלל זה לא נלחמו. אני חושב שאלה שטויות. האישום הוא למעשה שהם לא גרמנים טובים. אני חושב שזה רע. לשיר את ההמנון זה דבר נחמד ויפה, אבל זה רחוק מלהוות איזו שהיא עדות לאיכות של הנבחרת או סיבה לא להילחם. כולם מזדהים עם הנבחרת ונלחמים בשבילה. מסוט אוזיל, סמי חדירה ואחרים הוכיחו את זה כבר רבות בעבר".

לב התייחס גם לטענה ששחקניו מפונקים ואמר: "אנחנו מצפים למצוינות מכל שחקן. לכל אחד מאיתנו יש תפקיד בהתאחדות הגרמנית ואנחנו צריכים לבצע אותו בצורה מושלמת. אנחנו חייבים ליצור לשחקנים את התנאים המושלמים להצליח. לספרדים יש את סגנון הבישול שלהם ולנו יש את הסגנון שלנו".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully