וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן הצטרף לנבחרת: "הכנה טובה לאזרבייג'אן ורוסיה"

13.8.2012 / 15:39

הקשר כבר מתכונן למפגש מול הונגריה, גוטמן לשחקנים: "תהיו גאים בחולצת הנבחרת". אבוקסיס עבד עם שחקני ההתקפה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

צפו בנבחרת ממריאה להונגריה

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (שני) אימון נוסף לקראת המשחק מחרתיים מול הונגריה. בתחילת האימון כינס המאמן אלי גוטמן את השחקנים על כר הדשא ואמר להם: "כל אחד ואחד מכם צריך להיות גאה כשהוא לובש את חולצת הנבחרת. רק ביחד נגיע להישגים". האימון התבסס על הנעת כדור ותרגול החלק ההתקפי. עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, עבד בנפרד עם איתי שכטר, גילי ורמוט, עומר דמארי, אביחי ידין וחן עזרא על בעיטות לשער.

בערב תערוך הנבחרת אימון ראשון באצטדיון פרנץ פושקש, בו ייערך המשחק ביום רביעי. לאימון הערב יצטרפו ביברס נאתכו, יוסי בניון, דודו אוואט, תומר חמד ובן שהר, שישלימו את הסגל של גוטמן למשחק. אלמוג כהן שהצטרף באיחור לאחר שלא שוחרר מנירברג בשל הפנינג מקומי אמר: "הגעתי באיחור, אבל תמיד מרגישים בבית בנבחרת וכיף לפגוש את כולם. אני שמח בכל פעם שניתנת לי ההזדמנות לשחק בשורות הנבחרת.

"אנחנו מעלים את רמת ההכנות לקראת המשחק, והערב נערוך אימון עם סגל מלא. אני מקווה שנעשה הכנה טובה לקראת המשימות החשובות שלנו בספטמבר נגד אזרבייג'אן ורוסיה, אמר כהן. אמש חגגה הקבוצה יום הולדת 24 לבלם רמי גרשון, שזכה לקבל עוגה שהוכנה על ידי השף הצמוד, איתן מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully