וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "תיהנו מהנעת הכדור, תחשבו אחד על השני"

12.8.2012 / 21:25

בנבחרת ערכה אימון ראשון על אדמת הונגריה לקראת המשחק ברביעי. המאמן תרגל את גרשון, מורי, טיבי ושפונגין בהגנה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

נבחרת ישראל ערכה הערב (ראשון) אימון ראשון על אדמת הונגריה, כהכנה לקראת המשחק ביום רביעי (21:15, שעון ישראל) מול הנבחרת המקומית. מאז ה-1 ביוני, אז ערכה הנבחרת מחנה אימונים מקוצר השחקנים לא נפגשו. הליגיונרים יוסי בניון, דודו אוואט, ביברס נאתכו, תומר חמד ובן שהר, שהשלימו היום את המשימות עם קבוצותיהם, אמורים להגיע מחר.

לאחר ארוחת צהריים ומנוחה, יצאו השחקנים לאימון הראשון על אדמת הונגריה, שהתקיים במתקן האימונים שנמצא כחצי שעה מהמלון בו שוהה הנבחרת. לאחר חימום התפצלו שחקני השדה מהשוערים והחלו באימון. ליאור רפאלוב, אלעד גבאי ומאור מליקסון ערכו אימון שחרור בנפרד משאר השחקנים, לאחר ששיחקו בשבת האחרונה 90 דקות במדי קבוצותיהם. בשל הסגל החלקי שעומד לרשותם של גוטמן ואבוקסיס, באימון התמקדו השחקנים בתרגול קו ההגנה, שהורכב מרמי גרשון, דן מורי, איתן טיבי ויובל שפונגין, אל מול ההתקפה שהורכבה משאר השחקנים שלקחו חלק באימון. קו הגנה נוסף שתרגל המאמן, הורכב מאלעד גבאי, טל בן-חיים (לא ישחק מול אזרבייג'אן בשל הרחקה), שיר צדק ושמואל שיימן. גוטמן אמר לשחקנים במהלך האימון: "תיהנו מהנעת הכדור, תחשבו אחד על השני ותעבדו יחד. אין אני, יש אנחנו".

ראש המשלחת מטעם ההתאחדות לכדורגל היה יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, שלו זה המסע הראשון עם הנבחרת בעידן גוטמן. לוזון, שצפה באימון אמר: "אני רואה את הרעב של השחקנים ואת השמחה שלהם לחזור ולהיפגש בשורות הנבחרת, וזה כמובן מבורך וחשוב. מחר, כשיושלם הסגל עם הגעתם של כל הליגיונרים שלנו, אני בטוח שגוטמן יתרגל את השיטה שהוא מקפיד עליה ורוצה לראות אותה על כר הדשא.

"היה לי חשוב לצאת כראש משלחת עם הנבחרת, רגע לפני שהיא מתחילה את קמפיין מוקדמות אליפות העולם בברזיל, וזאת על מנת לתת להם את כל השקט והביטחון שהם צריכים מהמערכת, בהתאחדות לכדורגל. זו החזרה הגנרלית האחרונה שלנו לפני המאני טיים שלנו ב-7 בספטמבר באזרבייג'אן ואני בוטח בצוות המקצועי ובשחקנים שיעשו את העבודה".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully