וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ניב ברקוביץ' חתם לעונה

13.8.2012 / 15:16

הגארד ששיחק בעונה החולפת בעירוני אשקלון, יצטרף לקבוצה של אריאל בית הלחמי. טוויטי קארטר יעזוב לציבונה זאגרב

בני הרצליה הודיעה היום (שני) על החתמתו של ניב ברקוביץ (26, 1.96 מ') בקבוצה לעונה הקרובה. ניב, בנו של שחקן העבר מיקי ברקוביץ', מגיע לקבוצה אחרי עונה טובה במדי עירוני אשקלון, שם היה בורג מרכזי בקבוצה שסיימה את הליגה במקום השישי. הוא העמיד אשתקד ממוצעים של 6.1 נק', 2.1 ריב', 2.2 אס' ב23.9 דקות, כשהוא קולע ב47% מהשדה, 38% מהשלוש ו85% מהעונשין.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר לאחר החתימה של ברקוביץ': "ניב מאד מתאים לאופי ולסגנון של הקבוצה שאנחנו רוצים לראות בהרצליה השנה. מדובר באחד הגארדים ההגנתיים היותר טובים בליגה, שחקן חכם ואגרסיבי שלא מפחד מאף אחד ויתאים מאד במרקם המקצועי והחברתי שאנחנו רוצים לראות בקבוצה. זה לא סוד שהיו לניב הרבה הצעות, גם מקבוצות בכירות יותר משלנו אבל אני שמח שבסופו של דבר הוא בחר לשחק דווקא אצלנו. למרות שהיו לו שנתיים טובות מאד, אני מאמין ומקווה שאצלנו הוא יוכל לעשות עוד פריצה ולעלות מדרגה נוספת".

בנוסף הודיעה הקבוצה שהגיעה להסכמות עם ציבונה זאגרב על מעברו של טוויטי קארטר לשורותיה. לאחר מו"מ שערך מעל שבועיים הגיעו בקבוצה להסכמות לגביי גובה הפיצוי ישולם להרצליה וקארטר יצטרף לקבוצה הקרואטית. בקבוצה מאמינים שהפיצוי הגבוה שיתקבל משחררו יעזור לקבוצה להביא מחליפים ברמה גבוהה .

הקבוצה החתימה עד כה שני זרים בדמותם של הפורוורדים הרב פופ ורומל בק, וכן החתימה את הסנטר הישראלי הצעיר בן אלטיט. הרצליה אף החתימה את תומר שטיינהוהאר שישמש כעוזרו של המאמן אריאל בית הלחמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully