וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט עשוי להתחיל לשחק קריקט, פלפס יחל קריירת גולף

הפנומן הג'מייקני קיבל הצעה שמאוד מעניינת אותו מליגת הקריקט האוסטרלית. פלפס ישתתף בריאליטי בו ישחק גולף

שלוש מדליות הזהב המדהימות באולימפיאדת לונדון 2012 שהגיעה לסיומה אמש (ראשון) הפכו את יוסאין בולט לכוכב עוד יותר גדול משהיה, אם זה אפשרי. בימים האחרונים קיבל הפנומן הג'מייקני שלל הצעות להמשך הקריירה שלו, אם כי הבהיר לא פעם כי החלום הגדול ביותר שלו הוא לשחק כדורגל עבור אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד.

עד שזה יקרה, היום קיבל שיאן העולם בריצות ל-100 ול-200 מטר הצעה מעניינת נוסף אותה הוא שוקל בכובד ראש, כך טוענת התקשורת באנגליה: לבוא ולשחק קריקט באוסטרליה. על פי דיווח בדיילי מייל, שיין וורן, אחד משחקני הקריקט הגדולים אי פעם, הציע לבולט לשחק באחת הליגות המתקיימות באוסטרליה בין התאריכים 7/12 ו-9/1.

"אם תהיה לי הזדמנות בהחלט אנסה את זה, כי זה הולך להיות כיף גדול", אמר בולט, שנחשב לחובב קריקט גדול. "זה ייתן לי הזדמנות לראות כמה טוב אני. וורן פנה עלי ושאל אם אני רציני בנוגע לזה, כך שנראה. בטוח שאצטרך להתאמן הרבה, ואם יהיה לי מספיק זמן פנוי, אלך על זה".

יש לציין כי מדובר בגרסה של קריקט הקרויה "עשרים-20", סוג המשחק האהוב על בולט, שנחשב ליותר מהיר. "נשמח מאוד אם מישהו כמו יוסאין בולט יהיה מעורב בליגה שלנו", אמר מנהל הליגה מייק מקנה. "הוא מאוד אוהב קריקט ואני מניח שהוא יהיה גם מהיר מאוד על הדשא".

*גם מייקל פלפס יכול להירגע ולנוח, אחרי שהפך לספורטאי האולימפי המעוטר ביותר בהיסטוריה והודיע על פרישה עם סיום המשחקים בלונדון. מאז שסיים את תפקידו בלונדון, השחיין האמריקאי כבר הספיק להתפנק בחופשה באיים המלדיביים, אך האם גם הוא כבר מצא קריירה חדשה? בארצות הברית מפרסמים היום (שני) כי פלפס ישתתף בתוכנית ריאליטי, במהלכה מתחרים המשתתפים בגולף. פלפס יצטלם לתוכנית "The Heiny Project", יחד עם המאמן של טייגר וודס לשעבר, הנק הייני. בתוכנית השתתפו בעבר מספר סלבריטאים, בהם גם כדורסלן העבר צ'ארלס בארקלי.

"אחרי הפרישה, אני פותח דף חדש בחיים ואני חושב שאוכל לנתב את יצר התחרותיות שלי לכיוון כלשהו. גולף הוא אחד מהדברים שהייתי רוצה להתרכז בהם כעת. זה ישאיר אותי עם האנרגיות והמוטיבציה שהייתה לי כשחיין", אמר היום פלפס.

צפו בבולט משחק קריקט באירוע צדקה ב-2009

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully