וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו ג'ינובילי: "זה אחד מהרגעים הכואבים בקריירה"

הארגנטינאי ביכה את ההפסד לרוסיה בקרב על הארד, במה שהיה כנראה משחקו האחרון בנבחרת. "לא אשן בימים הקרובים"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר ההפסד לרוסיה באדיבות ערוץ 1

זכייתו של דיוויד בלאט במדליית הארד, לאחר הניצחון 77:81 אמש (ראשון) על ארגנטינה כמעט והשכיחה את הטרגדיה הפרטית של מאנו ג'ינובילי. הארגנטינאי הנהדר של סן אנטוניו שיחק, ככל הנראה, את משחקו האחרון במדים הלאומיים וחתם קריירה מופלאה בהפסד מאכזב וללא מדליה. עם שריקת הסיום למשחק, נשכב ג'ינובילי על הפארקט כמסרב להאמין.

מאוחר יותר בלילה, הוא התפנה להתייחס לרגשות שהציפו אותו בבלוג שלו באתר "לה נאסיון" הארגנטינאי. "כנראה שלא אצליח לישון בימים הקרובים. הפסדתי את ההזדמנות האחרונה שלי לזכות במדליה אולימפית. כבר אי אפשר לתקן את מה שקרה. חוויתי כבר אכזבות בקריירה, אבל ההפסד הזה כואב כל כך. זה אחד הרגעים המאכזבים והכואבים ביותר בקריירה שלי. אולי זה כך בגלל שזה כל כך טרי, אולי בגלל שאנחנו הרבה יותר טובים ממה שהראינו במשחק הזה", הוא כתב.

"היינו קרובים מאוד לניצחון. כשהיינו בפיגור 11, הרגשנו שאנחנו יכולים לחזור ולנצח את המשחק", הוסיף ג'ינובילי. "צ'אפו (כינויו של אנדרס נוצ'יוני) זרק שלשה שנכנסה ויצאה, קירילנקו לקח ריבאונד התקפה גדול בזכות האורך שלו והמשחק הוכרע על מזל", הוסיף ג'ינובילי. "אני עדיין גאה מאוד בדרך שעשינו", הוא המשיך. "אני גאה להיות חלק מהנבחרת הנהדרת הזאת כבר יותר מעשר שנים. אנחנו עוזבים את לונדון עם ראש מורם, אבל עם תחושה קשה, של אכזבה עצומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully