וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מועמד לאמן את נבחרת ברזיל

מאנו מנזס עלול לשלם את כישלון האולימפיאדה, מאמן ברצלונה לשעבר עשוי להחליפו. פברגאס: "לא השתלבתי בשיטה של פפ"

על אף שהבהיר כי הוא מתכונן לקחת שנת שבתון ולא לאמן בעונה הקרובה, התקשורת האירופית ממשיכה לקשר את שמו של פפ גווארדיולה למספר תפקידי ענק בעולם. היום נטען ברחבי איטליה כי לאור הכישלון הגדול של נבחרת ברזיל במשחקים האולימפיים, ההתאחדות המקומית מעוניינת באחד המאמנים הגדולים בתולדות ברצלונה כמחליף של מאנו מנזס, שצפוי לסיים את תפקידו. כמו כן, נמשכות השמועות הרבות בנוגע להצטרפות אפשרית למילאן או אינטר.

מי שדיבר היום (שני) על מאמן ברצלונה לשעבר הוא ססק פברגאס, שחשף כי המעבר מארסנל לקבוצת הפאר הקטלאנית לא היה לו פשוט כלל. "תחת גווארדיולה אף פעם לא הצלחתי ממש להשתלב בשיטה", אמר כוכב נבחרת ספרד למארקה. "הייתי רגיל לסגנון אחר של כדורגל, ולהתרגל לכל כך הרבה דברים חדשים כל כך מהר היה לי קשה, בעיקר בגלל שכל השאר כבר הבינו את השיטה".

"חלק מהאנשים טענו שהיה חסר לי משהו בעונה שעברה, כולל גווארדיולה, וזו היתה אשמתי. ניסיתי להיות מישהו שאני לא", הוסיף פברגאס. "אני לא צ'אבי, אינייסטה או תיאגו אלקנטרה. לשחק כקשר מרכזי היה קשה לי, כי אני צריך יותר ניידות, אני צריך יותר להשתתף במשחק". יש לציין כי למרות התסכול המסוים של פברגאס, עונת הבכורה שלו בקאמפ נואו הסתיימה עם תשעה שערים ב-28 משחקים בלה ליגה אשתקד.

ובריאל מדריד: אלונסו שוקל לעזוב, שבוע גורלי למודריץ'

גם בריאל מדריד הקשרים המרכזיים לא לגמרי מרוצים. עיתון 'ספורט' הקטלאני טוען הבוקר כי צ'אבי אלונסו, אחד השחקנים המצטיינים של הבלאנקוס אשתקד, מסרב להאריך את חוזהו במועדון ועשוי לחפש קבוצה חדשה בקיץ הבא. בצל הארכות החוזה של אנחל די מריה, ראול אלביול, אלברו ארבלואה, והמגעים המתקדמים עם גונסאלו היגואין, המשא ומתן עם אלונסו כרגע תקוע.

ריאל הגישה לקשר האחורי המצוין חוזה חדש עד קיץ 2016, אולם זה עשוי לוותר, להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא ולעבור לקבוצה אחרת, כשיובנטוס הוזכרה כמועמדת אחת לקלוט אותו. עם זאת, ז'וזה מוריניו מאוד מעריך את קשר נבחרת ספרד, ועל פי הערכות יעשה הכל על מנת להשאירו בסנטיאגו ברנבאו.

בלי קשר, בספרד טוענים כי השבוע הקרוב יהיה גורלי בכל הנוגע להעברת לוקה מודריץ' לריאל מדריד. הכוכב הקרואטי של טוטנהאם צפוי להיפגש בימים הקרובים עם המנג'ר אנדרה וילאש בואש, ולאחר מכן עשויות שתי הקבוצות להגביר את המגעים על מנת להשלים את העסקה. טוטנהאם תדרוש לפחות 35 מיליון ליש"ט עבור הקשר.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully