וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן זכתה בסופרקאפ עם 1:2 על דורטמונד

הבווארים נהנו משערים של חלוץ הרכש מנדז'וקיץ (6) ומולר (11) ונקמו באלופה על רצף ההפסדים. לבנדובסקי רק צימק (75)

בשנתיים האחרונות באיירן מינכן לא יכלה לדורטמונד. האלופה ניצחה פעמיים בליגה בכל עונה, ובמאי קינחה עם חמישייה בגמר הגביע בדרך לדאבל מרשים. הערב (ראשון) הגיעה הנקמה של באיירן, שפתחה את עונת 2012/13 בכדורגל הגרמני עם ניצחון 1:2 באליאנץ ארינה הביתי על דורטמונד בסופרקאפ, וסיפקה הצהרת כוונות ראשונה לקראת הבונדסליגה שתחזור לפעילות בעוד פחות משבועיים. זוהי זכייה שנייה של באיירן בסופרקאפ מאז כונן המפעל במתכונתו החדשה, וחמישית בסך הכל.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן. Dennis Grombkowski, GettyImages
בכורה מושלמת. מריו מנדז'וקיץ'/GettyImages, Dennis Grombkowski

מרקו רויס ערך את הבכורה שלו בהרכב דורטמונד, אבל הסיפתח היה שייך לשחקן חדש מן העבר השני. מריו מנדז'וקיץ', שעלה ב-11 של יופ היינקס לצד דנטה ואמרה קאן שהגיעו אף הם בקיץ, פרע שטר ראשון אחרי המעבר מוולפסבורג והיורו המוצלח, כשהמשיך בדקה השישית אל הרשת מסירת רוחב אומנותית של פרנק ריברי מצד שמאל עם החלק החיצון, אותה פספסו שני בלמי דורטמונד. חמש דקות לאחר מכן רומן ויידנפלר הוציא עוד כדור מהרשת, כשתומאס מולר הפציץ פנימה אחרי כדור שהדביק אריאן רובן לקורה.

דורטמונד, שבשנה שעברה העמידה בסופרקאפ ליריבה המושבעת שאלקה בדו קרב פנדלים, חיפשה את הדרך לחזור למשחק והציגה כמה שיתופי פעולה נאים בהתקפה בין רויס לרוברט לבנדובסקי, אבל מנואל נוייר עמד במבחנים המעטים שהיו לו, בעוד ויידנפלר נזקק לשתי הצלות גדולות כדי למנוע תבוסה במחצית השנייה. בדקה ה-75 לבנדובסקי הצליח לצמק אחרי כמה החמצות עם שער נאה מבישול של הרכש יוליאן שיבר שעלה מהספסל, אך לא יותר מזה. גם שרדאן שאקירי זכה לטעום דקות משחק לקראת הסיום, ובאיירן יכולה לסכם בכורה מרשימה מצד מנדז'וקיץ' ופתיחה טובה לעונה החדשה, בתקווה שהפעם לא תסיים אותה כלוזרית הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully