וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הביסה את בלארוס 56:82

12.8.2012 / 22:43

השחקנים של אריאל בית הלחמי רחוקים ניצחון אחד במשחק מול רומניה מעלייה לשלב השני. איגור קולשוב בלט עם 20 נקודות

נבחרת הנוער של ישראל הביסה הערב (ראשון) את נבחרת בלארוס 56:82 והתקרבה מאוד לעלייה לשלב הבתים השני של אליפות אירופה דרג ב' שנערכת בסארייבו. הנבחרת של אריאל בית הלחמי תצטרך לנצח מחר את נבחרת רומניה ובכך להבטיח את עלייתה לשלב השני, בו תפגוש את נבחרות צ'כיה ואסטוניה, כשרק שלוש נבחרות עולות מכל האליפות לדרג א'.

ישראל פתחה בחמישייה עם נאור שרון, דניאל סיליין, איגור קולשוב, אליאב אוחנון ועידן זלמנסון. כמו במשחק מול הונגריה, גם הפעם ישראל פתחה לא טוב, והבלארוסים עלו ל-3:7 אחרי 2 דקות בלבד, אלא שאז איגור קולשוב נכנס לעניינים וביחד עם איתי שגב החזירו את הנוער למשחק וליתרון 18:26 בסוף הרבע הראשון. ישראל פתחה את הרבע השני נהדר וסל ועבירה של אדם אריאל קבעו יתרון 16, אלא שאז בלארוס החלה לקלוע בקצב מסחרר, סגרה את ההפרש וירדה למחצית בפיגור 44:37.

שחקניו של בית הלחמי עלו נחושים למחצית השנייה, וסל של דניאל סיליין נתן להם יתרון שיא, 38:55, 5 וחצי דקות לסוף הרבע השלישי. היריבה ניסתה לחזור, אבל היתרון האיכותי של ישראל הורגש ובסוף הרבע השלישי ישראל הוליכה 45:62. גם בפתיחת הרבע הרביעי המשיכו שחקני נבחרת הנוער להיות טובים בהרבה, ופתחו פער של 25, 7 דקות לסיום, מה שגמר את המשחק. עד הסיום ההפרש רק תפח וישראל יוצאת מהמשחק עם ניצחון 56:82.

קלעו לישראל: איגור קולשוב 20, איתי שגב 12, אליאב אוחנון (7 ריבאונדים) ודניאל סיליין 10 כל אחד, נאור שרון 7 ו-8 אסיסטים, רפי מנקו 6, אדם אריאל ורום גפן 5 כל אחד, מקסים קיקוס ואדר בן עליזה 3 כל אחד, עידן זלמנסון 1.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully