וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארסנל הביסה 0:4 את פ.צ. קלן

התותחנים חגגו עם צמד של פודולסקי נגד האקסית, ושערים של ורמאלן וז'רביניו. ליברפול חגגה 1:3 על לברקוזן, קארול כבש

נראה שארסנל תגיע מוכנה לתחילת העונה בסוף השבוע. התותחנים סיימו את שלב טרום העונה עם 0:4 ענק על פ.צ. קלן אחרי שלוקאס פודולסקי כבש פעמיים ותומאס ורמאלן הוסיף בנגיחה בדרך ל-0:3 כבר במחצית, כשז'רביניו סגר את הסיפור. המשחק עצמו היה כחלק מהסכם בין שני המועדונים במסגרת העברת פודולסקי לקבוצה האנגלית.

ארסן ונגר הציג את הרכש החדש סנטי קאסורלה לצידו של פודולסקי ואוליבייה ז'ירו במחצית השנייה, כאשר רובין ואן פרסי זכה לשחק 20 דקות במחצית השנייה. כבר אחרי שבע דקות במשחק, כדור קרן של קאסורלה מצאה את ורמאלן שהמשיך פנימה. פודולסקי זכה לכבוש את השער הראשון שלו בפנדל בדקה ה-15 בעקבות הכשלה של אלכס אוקסלייד צ'מברליין ברחבה.

שוערה של קלן טימו הורן עוד רשם כמה הצלות שמנעו מארסנל להמשיך להגדיל את היתרון, אבל פודולוסקי הוסיף שער נוסף שלוש דקות לפני המחצית בעקבות מסירת רוחב של קיירן גיבס. בדקה ה-63 ז'רביניו כבר נעץ את המסמר הרביעי אחרי שחתך מצד שמאל וסיים עם בעיטה לרשת.

ובמקביל גם ליברפול חתמה את שלב ההכנות עם ניצחון 1:3 על לברקוזן במשחק החזרה לאנפילד של סמי היפייה, ששיחק בליברפול עד 2009. בדקה השלישית היה זה ראהים סטרלינג הצעיר שהמשיך בנגיעה אחרי קבלת מסירה מחוסה אנריקה. בדקה ה-29 לוקאס הכפיל מקרוב ואנדי קארול היה חתום על השלישי בדקה ה-65, כשרבע שעה לסיום גונסאלו קסטרו צימק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully