וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מוכנה לשלם עד 1.4 מיליון שקל על מוגרבי

12.8.2012 / 20:12

פניה רשמית נעשתה. בלדב דרש שני מיליון, מקורב לעסקה: "יצטרכו לבוא זה לקראת זה". סלליך מתקרב לקרית שמונה

מכבי חיפה מוכנה לשלם עד 1.4 מיליון שקל על פיראס מוגרבי. הצעה כזאת עדיין לא הוגשה למכבי נתניה, אבל בשיחות שהתנהלו היום (ראשון) מול מנכ"ל מכבי נתניה קובי בלדב, הירוקים נדרשו לשלם שני מיליון שקל והודיעו כי לא יסכימו לשלם סכומים כאלה, אך יהיו מוכנים לשלם מחיר נמוך יותר. יש לציין כי קיימת אופציה נוספת והיא תמומש במידה שהצדדים לא יגיעו להסדר: הוועדה למעמד השחקן (הליך בוררות לכל דבר ועניין) תקבע את מחירו.

ההערכה היא כי המחיר ינוע בין מיליון ל-1.5 מיליון שקל, ולכן הצדדים מנסים להגיע לפתרון ללא התערבותה. מקורב לעסקה אמר היום: "אחרי תקופה ארוכה בה הצדדים שמרו על קיפאון, חשוב שהחל משא ומתן. כדי לסגור את העסקה הם יצטרכו לבוא אחד לקראת השני". על השאלה האם נתניה תשחררו תמורת 1.4 מיליון שקל ענה: "מוגרבי לא רוצה לחתום שם על חוזה ארוך טווח, לא נראה שיש להם ברירה אלא אם תגיע הצעה מחו"ל. להערכתי הוועדה תקבע מחיר דומה".

הבלם איציק כהן עשוי לעבור השבוע לבני יהודה או לעירוני קרית שמונה, בהתאם להצעות שיוגשו עבורו. הקשר סינטאיהו סלליך רוצה להשלים את מעברו לקרית שמונה כבר מחר, אבל זה יקרה רק לאחר פגישה עם נציגיו. היום הצדדים שמרו על שקט מוחלט והשיחות הופסקו. ההערכה היא שמחר הנשיא יעקב שחר ייתן אור ירוק למהלך כדי שהוא יוכל לשחק באירופה.

החלוץ מוחמד גדיר שסיכם היום רשמית בבני סכנין, שוחח עם הצוות המקצועי והובטח לו שיקבל מעמד של שחקן בכיר. גדיר אמור לשוב בתום העונה לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully