וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר חגג את היציאה לפגרה. המחיר: 20 אלף דולר

לקט לונדון: נבחרת צרפת חגגה עם הכדורעפניות של גרמניה ושמפניה, מדליה היסטורית לגאבון, המצרים שאיחרו לתחרויות

*** מדי יום מגיעים עוד ועוד דיווחים על הפורקן של הספורטאים בכפר האולימפי, שמסיימים את המחויבות שלהם במסגרת המשחקים האולימפיים, ומתחילים להשתחרר בשתיית אלכוהול. אחרי שדווח על שייט אוסטרלי שתוי שניפץ שמשה של חנות ברחובות לונדון, ואחרי הסיפורים על רוכב האופניים הבלגי שנמצא שיכור כלוט ברחוב ונזרק הביתה - היום (ראשון) הדיווחים הם על טוני פרקר.

פרקר, כוכב נבחרת צרפת והגארד של סן אנטוניו, אומנם לא איבד שליטה, אבל אחרי שנבחרת צרפת סיימה את דרכה במשחקים והסתפקה במקום השישי - הוא יצא לערב של בילויים בלונדון, שהסתיים בחשבון של 20 אלף דולר על אלכוהול בלבד. פרקר, יחד עם בוריס דיאו, "חגגו" ביום חמישי את סיום דרכם באולימפיאדה עם הזמנה ללא חשבון של בקבוקי שמפניה יוקרתיים, כשלצדם חגגו שחקניות נבחרת הכדורעף של גרמניה. התשר שהושאר למלצריות הוערך ב-2,000 דולר.

יש לציין שפרקר, שהיה אחראי על החשבון, לא ירגיש מצוקה גדולה מדי בחשבון הבנק שלו, אחרי שחתם על חוזה לשנתיים בסן אנטוניו תמורת 9 מיליון דולר.

*** שני מתאבקים ממצרים הגיעו הבוקר לאולם ההיאבקות בלונדון, וגילו: התחרויות כבר הסתיימו. לאורך השבוע האחרון תחרויות ההיאבקות החו בשעה 13:00 בצהריים, אבל היום, יום ראשון, בגלל טקס הסיום, לוח הזמנים החל ב-8:30. העובדה שהלו"ז מתפרסם מדי יום ונתלה על לוח המודעות לא הרגיעה את המשלחת המצרית. אחד מהם, סלאח אמרה, נפל על ברכיו, תפס את הפרצוף והחל לבכות.

*** אנתוני אובמה בן ה-23 עשה היסטוריה אמש, כשזכה במדליה ראשונה עבור גאבון, על אף שהפסיד בגמר הטקוואנדו במשקל עד 80 ק"ג. "זו סנסציה מדהימה עבורי", אמר הלוחם, שמתאמן בצרפת, "עכשיו זה רק אני, אבל אני מקווה שזו רק ההתחלה עבור המדינה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully