וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: רוסיה גנבה לברזיל את הזהב בקאמבק דרמטי

ברזיל כבר הוליכה 0:2 ו-19:22 בסט השלישי, לפני שהרוסים השלימו מהפך. צרפת עם זהב שני ברציפות בטורניר הכדוריד

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקציר באדיבות הערוץ הראשון

נבחרת רוסיה זכתה היום (ראשון) במדליית הזהב בכדורעף, אחרי ניצחון 2:3 על נבחרת ברזיל באחד הקאמבקים הגדולים שנראו במעמדים הללו. הברזילאים כבר ראו את הניצחון כשהובילו 0:2 במערכות ו-19:22 במערכה השלישית, אך אז השתנה המומנטום, עד למהפך הסופי.

הרוסים לקחו את מדליית הזהב לראשונה מאז משחקי מוסקבה 1980, ובפעם הרביעית בהיסטוריה. הרוסים לא נחשבים לאחת מהנבחרות המובילות בעולם בשנים האחרונות, אך דווקא במשחקים האולימפיים הם נוטים להתעלות.

הברזילאים, שזכו ב-3 אליפויות העולם האחרונות והפסידו גם את הגמר בבייג'ינג, פתחו נהדר את המשחק מול הרוסים שנהנו מדרך קשה פחות בדרך לגמר, וניצחו את המערכה הראשונה 19:25 תוך כדי הצגת משחק נהדר. גם במערכה השנייה השחקנים של ולדימיר אלקנו לא הצליחו לעלות את רמת המשחק שלהם והפסידו 25:20 לנציגי ארץ הסמבה.

בנקודה הזאת החל הקאמבק הגדול של הרוסים שהצילו שתי נקודות משחק במערכה השלישית בדרך לניצחון 27:29 דרמטי, ומכאן לקחו את השליטה במשחק. במערכה הרביעית הם ניצחו 22:25, במערכה האחרונה הם המשיכו את המומנטום ודרסו את יריבתם 9:15, ובסוף חגגו עם מדליית הזהב.

כדוריד: צרפת השיגה זהב שני ברציפות בתום מותחן

בפעם השנייה ברציפות, נבחרת צרפת בכדוריד השלימה זכייה בטורניר האולימפי. הפעם זה הלך קשה וצמוד עד הרגע האחרון מול שבדיה, אבל הנבחרת של קלודה אונסטה התמודדה בדרמה אדירה וניצחון אדיר 21:22 על שבדיה, שתסתפק רק במדליית הכסף. עבור שבדיה מדובר בטרגדיה גדולה מאוד, שכן זו הייתה ההופעה הרביעית של שבדיה במעמד הגמר מאז 1992, אבל בכל הפעמים הנבחרת הזו ירדה מנוצחת.

המשחק עצמו נפתח בצורה צמודה מאוד, אבל הצרפתים הצליחו לייצר לעצמם יתרון מוקדם של 7:10 אחרי שקסבייה בראשה כבש. שבדיה צימקה ל-10:8 עד המחצית, אבל הצרפתים המשיכו לשמור על היתרון גם בפתיחת המחצית השנייה, וטיפסו ל-10:13. בדקות הבאות שבדיה לא הצליחה לצמק ליותר משני שערים, ורק דקה לסיום ניקלאס אקברג הוריד ל-21:20. 40 שניות לסיום, לוק אבאו הצרפתי כבש את השער הכל כך חשוב לצרפתים, שממנו שבדיה לא הצליחה לחזור. בקרב על מדליית הארד, קרואטיה גברה 26:33 על הונגריה, אחרי שבבייג'ינג היא סיימה ללא מדליה במקום הרביעי.

* * * גם טורניר הכדורמים לגברים הגיע לקיצו, כאשר קרואטיה חגגה את הזכייה בזהב. הקרואטים, שחגגו זכייה במדליית הכסף באטלנטה 1996, גברו 6:8 על איטליה. בקרב על מדליית הארד זכתה סרביה שניצחה 11:12 את מונטנגרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully