וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב טקס הסיום: לונדון נערכת למסיבה הכי לוהטת בעיר

ספייס גירלס, the Who וג'ורג' מייקל הם חלק מהשמות שאמורים להופיע בטקס (23:00, ערוץ 1). המחיר לכרטיס: 1,500 ליש"ט

כמאמר השיר "אולי עוד קיץ אנחנו ניפגש", הערב (ראשון) יתקיים טקס הסיום של אולימפיאדת לונדון 2012, שייפתח ב-23:00 שעון ישראל ויועבר בשידור ישיר בערוץ הראשון. אחרי 16 ימים משובחים של ספורט, החגיגה בלונדון תסתיים באיצטדיון האולימפי, כשהטקס כבר הוכתר על ידי המארגנים כ"סימפוניה של מוזיקה בריטית".

הפעם על מלאכת הבימוי של הטקס אחראי קים גייווין, מי שביים את המופע לזכר הנסיכה דיאנה ב-2007, שידוע באנגליה כ"מאסטר של כוריאוגרפיה". גייווין טוען ש"בטקס הסיום לא נראה רק את המוזיקאים המצליחים והמוכרים, אלא גם את כוכבי העתיד שלנו". יחד עם מזג האוויר החמים שצפוי הערב בלונדון ועם תחושת האופוריה מההצלחה של המשחקים, האחראי על המשחקים סבסטיאן קו הגדיר את טקס הסיום הצפוי בשלוש מילים: "מסיבה, מסיבה, מסיבה".

המנהל המוזיקלי של הטקס טען ש"אם האולימפיאדה זה חתונה, אז טקס הפתיחה היה רק שלב קבלת הפנים. עכשיו, בטקס הסיום, אנחנו רוצים להתחיל את המסיבה, ולאפשר לספורטאים לשחרר קיטור". כמובן שיהיו מספר אלמנטים בלתי נמנעים כמו צעדת הספורטאים, הנפת הדגלים של המשלחות, העברת הלפיד לנציגי ריו, נאומי העסקנים, וכיבוי הלפיד האולימפי של לונדון.

רוב הפרטים מוסתרים מעיני הציבור, בדיוק כפי שהיה בטקס הפתיחה של דני בויל, אבל ישנם כמה דברים שכבר ידועים: להקת מיוז יופיעו עם השיר "Survival", שהפך לשיר הרשמי של המשחקים, וכמובן האיחוד המדובר של ה"ספייס גירלס". כמו כן, דווח שיופיעו בטקס גם אדל, להקת the Who, ודיווחים אף טוענים שגם חברים מלהקת פינק פלויד. כמו כן דווח על הופעה של פט שופ בויז, אנני לנוקס וג'ורג' מייקל. אז מה הפלא שהמחירים בשוק השחור האמירו כבר ל-1,500 ליש"ט?

ועדיין, אחרי כ-30 שירים של מיטב הזמרים, יוקדשו דקות ארוכות גם למארחת הבאה. "זו פשוט מתנה עבורנו שהמארחת של 2016 היא ריו דה ז'נירו", אמר במאי הטקס, "השמונה דקות שלהם יהיו נפלאות, ומלאות בקצב הסמבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully