וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו פראח: "מי היה מאמין שיהיו לי שתי מדליות זהב?"

הבריטי הקדיש את הזכיות במדליות לאשתו, אשר תלד תאומות. טום דיילי, שזכה בארד בקפיצות למים: "אבא שלי בטח היה גאה"

תקציר באדיבות ערוץ 1, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

תקציר באדיבות ערוץ 1, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

רגע לפני טקס הסיום למשחקים האולימפיים בלונדון 2012, בבריטניה זכו לנחת אחרונה, כשמו פראח זכה בזהב נוסף לאחר הריצה הנהדרת ל-10,000, כשהפעם עשה זאת בריצת 5,000 מטרים. פראח עצר את השעון על 13:41.66 דקות והקדים רק במעט את דיין גברמסקל האתיופי שקבע 13:41.98.

"זה בלתי ייאמן. באתי לריצה הזאת עם תחושת עייפות. כשלקחתי את ההובלה, ידעתי שאני צריך להישאר ראשון עד הסוף", אמר הבריטי. פראח, שטרם המשחקים האולימפיים דורג רק במקום ה-11 העולמי, הקדיש את שתי מדליות הזהב האדירות שלו למשפחתו, או יותר נכון לאשתו שאמורה ללדת בימים הקרובים תאומות. "שתי המדליות הללו הן בשביל שתי הבנות שלי. תהיה לנו אחת לכל אחד. האמת היא שאני לא ממש יודע מה קורה כי הייתי מרוכז בהשתתפות במשחקים. זה השתלם. יש לי שתי מדליות זהב, מי היה מאמין?", תהה פראח בהתרגשות.

ספורטאי נוסף הביא כבוד לממלכה אתמול וזהו טום דיילי בן ה-17. הילד שרבות דובר בו בבריטניה, השלים זכייה במדליית ארד בקפיצות למים, זאת לאחר שספג ביקורות נוקבות כשהעפיל בקושי משלב המוקדמות לחצי הגמר. "אני יודע שאם הוא היה כאן איתי הוא היה גאה מאוד", התרגש דיילי, שאיבד את אביו בחודש מאי האחרון. "היה קשה מאוד להיות כאן בלעדיו, אבל אני שמח לצאת מהאולימפיאדה הזאת עם משהו אחרי כל מה שהשקעתי לקראתה".

דיילי סיפר כי לפני הגמר קיבל את עצתו של חבר חדש, המוכר יותר בשם דיוויד בקהאם. "הוא רצה לאחל לי הצלחה ולשאול איך אני מרגיש. הוא ייעץ לי כיצד להתנהג במרחב הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully