וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.8

רכש ראשון למנצ'סטר סיטי, ואן חאל רומז על עתידו של ואן פרסי, יובנטוס משדרגת את ההצעה על יורנטה. כל השמועות החמות

העברות

* רכש ראשון העונה למנצ'סטר סיטי: הזוכה הטרייה במגן הקהילה סיכמה על רכישתו תמורת 15 מיליון ליש"ט של ג'ק רודוול, קשרה הצעיר והמוכשר של אברטון.

* הבלם הארגנטינאי גבי היינצה (34), ששוחרר מחוזהו ברומא, חתם לשנתיים במדי קבוצת נעוריו ניואל'ס אולד בויז, אותה עזב לאירופה לפני 15 שנה.

* אוגוסטו פרננדס, קשרה הארגנטינאי של ולס סארספילד, העדיף את סלטה ויגו על פני בורסאספור ועבר לקבוצה מגליסיה תמורת 5 מיליון דולר.

* סביליה חיזקה את ההגנה שלה עם החתמתו של אלברטו בוטיה, 23, בלמה של ספורטינג חיחון שגדל באקדמיה של ברצלונה. חיחון קיבלה 3 מיליון יורו עבור השחקן.

* המגן הגרמני כריסטיאן לל, לשעבר בבאיירן מינכן, עזב את הרטה ברלין וחתם במפתיע בלבנטה הספרדית.

* הקשר בן ה-31 מתאו בריגי הושאל לעונה אחת מרומא לטורינו.

* אל חאג'י דיוף, הסנגלי בן ה-31, חתם בלידס, שמאמנה ניל וורנוק כינה אותו רק לפני שנה וחצי "עכברוש ביבים".

* דינמו קייב השאילה את הקשר המקדוני גוראן פופוב לעונה אחת לסטוק סיטי.

שמועות

* יובנטוס, שמתחילה להתייאש מהניסיונות להחתים את רובין ואן פרסי, שדרגה את הצעתה לבילבאו תמורת פרננדו יורנטה ל-16 מיליון יורו.

* ובינתיים בגזרת ואן פרסי באנגליה, נראה שהחלוץ ההולנדי לא יעזוב את ארסנל בימים הקרובים, לאחר שמאמנו בנבחרת לואיס ואן חאל גילה: "הוא אמר לי שהוא עומד לשחק 45 דקות במחזור הפתיחה בפרמיירליג".

* מנגד, דיווחים באנגליה טוענים שהשבוע מנצ'סטר יונייטד תעלה את המחיר שלה ותציע 20 מיליון ליש"ט על ואן פרסי, אבל אלכס פרגוסון חושש שארסן ונגר יטרפד את המעבר של החלוץ ליריבה הכל כך שנואה עליו.

* מי שלא יחזור לסיטי הוא עמנואל אדבאיור, שצפוי להיות מושאל לעונה נוספת לטוטנהאם אחרי שמאנצ'יני הבהיר לו שאין עבורו מקום בסגל של הסיטיזנס.

* מאנצ'יני הבהיר שאדין דז'קו וקרלוס טבס, שהוזכרו כמועמדים למילאן, יישארו בסיטי: "כבשנו בשנה שעברה 93 גולים, אני אוהב את החלוצים שלי, כולם יישארו".

* נשיא אינטרנסיונאל הצהיר שאין לו כוונה למכור את לאנדרו דמאיו, שכיכב במדי ברזיל בטורניר האולימפי: "אם טוטנהאם או מישהי אחרת תרצה, היא תצטרך לשלם את 60 מיליון היורו בסעיף השחרור שלו. הוא משתכר יפה מאוד גם אצלנו ואין לו סיבה להתלונן".

* דיווחים בהולנד טוענים שניוקאסל הגישה לאייאקס הצעה בגובה 8 מיליון יורו עבור הקשר וורנון אניטה.

* הולק, חלוץ פורטו ונבחרת ברזיל, הצהיר: "יכול להיות שעכשיו זה הרגע לעזוב, אני מרגיש נוח לעבור, ואנגליה תמיד משכה אותי". מנגד, פורטו כרגע מתעקשת שהוא יימכר רק לפי המחיר בסעיף השחרור שלו: 100 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully