וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין בכניסה לבקרת התקציבים: "מצפה ליום ארוך"

12.8.2012 / 9:15

יום גורלי לבית"ר ירושלים: בקבוצה מקווים שהתקציב יעבור למרות שהכסף מעמותת האוהדים טרם הועבר. השחקנים בלחץ

יום מאוד משמעותי מצפה לבית"ר ירושלים. היום (ראשון) הוא היום האחרון מבחינת בקרת התקציבים להעביר את התקציב הבסיסי לעונה הקרובה, ובבית"ר ירושלים חוששים שללא הכסף של עמותת האוהדים - הקבוצה לא תקבל אישור לכך.

במועדון הגדירו אתמול את הסיכוי לעבור ללא כספי העמותה כ-50:50 אך לא רוצים לקחת סיכון. במידה שהיום הקבוצה לא תוכל לעבור בבקרה, היא תצטרך לבקש ארכה של מספר ימים נוספים מבית הדין. הדבר לא מובטח לה, וסירוב עשוי לעלות לה בירידת ליגה.

יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין הגיע לבקרת התקציבים עם 4 מיליון שקל תרומה שגייס ראש העירייה ניר ברקת, ועם 2 מיליון שקל של ארקדי גאידמק, בתקווה להעביר תקציב בסיסי. מאחר שעדיין יש מספר השגות בהסכם של עמותת האוהדים עם ארקדי גאידמק, המו"מ בין הצדדים יימשך רק לאחר שיעבור התקציב הבסיסי. קורנפיין אמר בכניסה לבקרה: "מתכוננים ליום ארוך".

אתמול הגיש עורך דינו של גאיידמק ישראל שלו טיוטת הסכם לנציגי העמותה, שהחזירו לו אותה אתמול בלילה עם סייגים והערות. במידה שהקבוצה בכל זאת תעבור בבקרה ללא כספי העמותה, יוכל המו"מ בין הצדדים להימשך עוד מספר ימים.

כרגע מציעים נציגי גאיידמק חברות בדירקטוריון לשנתיים עבור עמותת האוהדים ובנוסף אופציה לאוהדים לרכוש את הקבוצה יחד עם אנשי עסקים בעתיד אך ללא אחוזי בעלות בשלב זה. מעבר לכך, לגאידמק ישנן מספר זכויות וטו בדירקטוריון שגם בנוגע אליהן ישנן אי הסכמות.

מי שסובלים מכל הסחבת ואי הוודאות סביב המועדון הם שחקני הקבוצה, כשאחד מהם אמר אתמול: "חומר נפץ מה שיש פה, עוד כמה ימים כאלה והשחקנים שלא חתומים יתחילו לחתום במקומות אחרים אחד אחרי השני וגם אלי כהן יילך הביתה. אנחנו שומרים על המסגרת אבל לאנשים קשה והם לא יוכלו לשמור את זה יותר מדי, הליגה עוד מעט מתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully