וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 0:0 חלש בין בית"ר ירושלים למ.ס אשדוד

בית ג' בגביע הטוטו: הקבוצות של אלי כהן ויוסי מזרחי עדיין ללא ניצחון אחרי משחק רע. 1:1 בין הפועל באר שבע לרמת השרון

בית ג' בגביע טוטו של ליגת העל נמשך היום (שבת) עם שני משחקים במסגרת המחזור השלישי. בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד נפרדו ב-0:0 בנס ציונה, בעוד הפועל באר שבע ועירוני רמת השרון חילקו את הנקודות עם 1:1 בוורסמיל. הקבוצה החופשית במחזור השלישי הייתה הפועל רמת גן (בבית ג' יש חמש קבוצות).

בית"ר ירושלים - מ.ס אשדוד 0:0

בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד עדיין ללא ניצחון העונה בגביע הטוטו, אחרי משחק חלש שהמסקנה העיקרית ממנו היא ששתיהן חייבות להשתפר לפני שהליגה יוצאת לדרך. לבית"ר יש כעת שתי נקודות משלושה משחקים אחרי הפסד להפועל באר שבע ותיקו נגד עירוני רמת השרון, בעוד אשדוד התאוששה מעט אחרי התבוסה 4:0 להפול רמת גן באמצע השבוע.

בית"ר קופחה בדקה ה-29 אחרי שיא יא פטי ביצע עבירה על צחי אליחן בתוך הרחבה, אבל אסף קינן לא שרק. בהמשך ערן לוי ניסה את כוחו בבעיטה חופשית חזקה, אבל מרציאנו היה במקום והדף, ובסיום המחצית 0:0.

לוי סיכן שוב בתחילת המחצית השנייה, אבל שוב מצא את מרציאנו מוכן. המשחק המשיך להיות חלש ונטול ארועים, עד שבדקה ה-72 עימות קליל בין לוי לסנאד חוסיץ', שסיכם באשדוד ואמור לחתום, הסתיים בכרטיס אדום תמוה לבוסני. חמש דקות לסיום אשדוד יצאה למתפרצת מצוינת דרך אמברוז ופוקו, אבל ראש שלח בעיטה חזקה מהאוויר החוצה. 0:0 בסיום.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף (טל כחילה, 90), מתן בראשי (שמוליק קוזוקין, 62), שי חדד, דריו פרננדס, דן איינבינדר (עומר נחמני, 78), אבי ריקן, צחי אליחן (לירון דיאמנט, 82), אופיר קריאף (ברק משה, 88), ערן לוי.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, סנאד חוסיץ' (הורחק, 72), בן בוטבול, אפה אמברוז, דוד רביבו (אמיר לביא, 67), חאתם עבד אלחמיד (גדי קינדה, 58), ניב זריהן (אדיר טובול, 73), דימיטאר מקרייב (ננה פוקו, 73).

שחקן מ.ס אשדוד, שמוליק קוזוקין, מול שחקן מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב. מגד גוזני
לא הגיע להזדמנויות ממשיות. מקרייב מול קוזוקין/מגד גוזני

הפועל באר שבע - עירוני רמת השרון 1:1

בבאר שבע קיוו ליצור מומנטום חיובי אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, אבל הסתפקו בנקודה מול יריבה עקשנית שממשיכה להוכיח שגם השנה היא תעשה צרות לקבוצות השאפתניות. לקבוצה של ניסן יחזקאל זהו תיקו שני ברציפות בתוך ארבעה ימים, אחרי החזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 נגד בית"ר באמצע השבוע.

בדקה ה-25 ברוך דגו בישל לחריסטיאן קירובסקי את שער היתרון של האורחים, אבל כעבור שבע דקות קובי מוסא הורחק ורמת השרון נותרה ב-10 שחקנים. באר שבע ניצלה את היתרון המספרי כדי להגביר לחץ על השער של גל ניר, אלישע לוי ערך חילופים התקפיים ובדקה ה-71 דובב גבאי איזן את התוצאה.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו (עידו אקסברד, 46), וויליאם סוארס, וויליאם נג'ובו, ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה, דובב גבאי.

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא (הורחק, 32), סביטי ליפנייה, יורדן מילייב, עמיר נוסבאום, איתי אלקסלסי, תום מנשרוב, ברוך דגו (יניב לביא, 57), יעקב אוריאן (בר נמני, 35), חריסטיאן קירובסקי, אדריאן פרננדס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully