וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בלונדון: הסיום המושלם

האולימפיאדה תינעל עם הגמרים בכדורסל (17:00), כדוריד (17:00), כדורעף (15:00) וכדורמים (17:50) ומרתון הגברים

זהו זה, הגענו לקו הגמר. אולימפיאדת לונדון 2012 תינעל ביום ראשון ואיזה סיום אדיר מצפה לנו. ארבעת ענפי הכדור המרכזיים במשחקים האולימפים יקיימו את הגמרים שלהם. בכדורסל, ארצות הברית תפגוש את ספרד, בכדוריד יהיו אלה שבדיה וצרפת, בכדורעף ברזיל ורוסיה ובכדורמים קרואטיה ואיטליה. גם מרתון הגברים יטייל בין רחובות העיר וישלים את החגיגה הגדולה בתבל.

כדורסל

ארצות הברית וספרד ייפגשו לגמר אולימפי ענק (17:00). כולם הימרו שאלה שתי הקבוצות שיגיעו למעמד הזה, למלחמה על הזהב, ואכן הן כאן. לכל אורך הטורניר הוכיחה נבחרת החלומות האמריקאית כי היא שתי רמות מעל כולן, ולמרות כל הדיבורים במחנה האמריקאי כי הם פוחדים מהפתעה, הרי ברור לכל שהזהב חייב ללכת ללברון ג'יימס, קובי בריאנט והחברים. ספרד לא הרשימה באף אחד ממשחקיה, ואל הגמר הגיעה לאחר שקרטעה מול רוסיה. מצד שני, היא כבר היתה במעמדים כאלה, ואם נבחרת כלשהיא מסוגלת להפתיע את האמריקאים, מדובר בזו של צמד האחים גאסול. האם זה יצליח? כנראה שלא, אבל בטורניר שכזה, גם מדליית כסף תספק את הספרדים.

אחרי שלא הצליחה לגבור על נבחרת ספרד בחצי הגמר, תנסה נבחרת רוסיה של דייויד בלאט להשיג את מדליית הארד המכובדת, אך לשם כך היא תצטרך לגבור על הארגנטינאים המצויינים (13:00). רוסיה סבלה מערב חלש של שבד, פרידזון וקירילנקו בהפסד מול הספרדים, בו הוליכו בפער דו ספרתי במחצית, ותהיה חייבת לקבל יכולת טובה בהרבה מכוכביה אם ברצונה לזכות בארד. ארגנטינה, שנתנה פייט לאמריקאים אך לא היתה יכולה לנבחרת החלומות, תקווה לעוד משחק טוב של ג'ינובילי וחבריו כדי להשיג את המדליה הנכספת.

כדוריד

אחרי שהפסידה בשלב המוקדם לאיסלנד וגירדו ניצחון עם הבאזר מול ספרד ברבע הגמר, האלופה האולימפית ואלופת העולם צרפת השיגה ניצחון ענק על קרואטיה בחצי הגמר ותפגוש את שבדיה הנהדרת לקרב על הזהב (17:00). הסקנדינבים הגיעו בעבר שלוש פעמים ברציפות לגמר האולימפי (1992-2000) והפסידו בכולם, כך שהם חולמים על תואר ראשון, אבל זה לא יהיה פשוט מול המכונה הצרפתית, שכוללת את ניקולה קראבטיץ' האדיר והחבורה המפחידה שסביבו. הונגריה וקרואטיה ישחקו על הארד ב-13:00.

כדורעף

הפרקט ירתח מחר, כשהמעופפים הטובים בעולם, מרוסיה וברזיל, ייפגשו לקרב על הזהב (15:00). הברזילאים זכו באולימפיאדות בברצלונה 92' ואתונה 04' ובאליפות העולם לפני שנה הם הסתפקו בארד. באולימפיאדה שעברה, הם הפסידו בגמר לארצות הברית. מנגד, רוסיה זכתה כבר בתשע מדליות אולימפיות, שלוש מוזהבות, אבל האחרונה הייתה ב-1980 ובשתי האולימפיאדות האחרונות הם הסתפקו בארד. המשחק ביניהן בבית המוקדם, הסתיים ב-0:3 חלק לברזילאים. המשחק על הארד יהיה בין איטליה לבולגריה (11:30).

כדורמים

האלופה הנצחית הונגריה, נפרדה מהתואר אחרי שלוש זכיות רצופות והיא תסתפק במשחק על המקום החמישי מול ספרד (13:40). על הארד ישחקו בדרבי ענק סרביה ומונטנגרו (16:30) והגמר הגדול ייערך בין קרואטיה לאיטליה (17:50). לאיטלקים יש שלוש מדליות זהב, האחרונה הייתה ב-1992. לקרואטים יש כסף מאטלנטה 96', שם הם ניצחו את איטליה בחצי הגמר.

חמש ההמלצות שלנו ליום ראשון:

13:00 - מרתון הגברים ייצא לדרך ברחובותיה המופלאים ומלאי ההיסטוריה של לונדון. אחרי שהתחרויות באצטדיון האולימפי הסתיימו, המרתון יחתום את ענף האתלטיקה באולימפיאדה. שלישיית הרצים מאתיופיה צפויה לתת את הטון, כשגם ווילסון קיפסנג קיפרוטיץ' הקנייתי, שמחזיק בתוצאה הטובה מבין כל המשתתפים, עשוי לגרוף את הזהב.

15:30 - ההרמוניה והדיוק הבלתי אפשריים בין נבחרות ההתעמלות האומנותית השונות יגיעו מחר לשיאן, עם הגמר הגדול, בו גם ישראל תיקח חלק. הרוסיות מועמדות כמובן לזהב, אחרי שהעפילו מהמקום הראשון במוקדמות והן גם יופיעו ראשונות עם תרגיל חמשת הכדורים, שיפתח את הגמר. לאחר מכן, יתקיים גם התרגיל שכולל שלושה סרטים ושני חישוקים ובכל מקרה, צפויה חוויה אסתטית במיוחד.

17:00 - ארצות הברית וספרד. רק להיזכר בגמר הכדורסל ההיסטורי מבייג'ינג וללקק את האצבעות. פערי הרמות נראים על הנייר גדולים יותר הפעם, אבל קובי מול גאסול, לברון מול נבארו, דוראנט ואנתוני נגד קלדרון ורודי פרננדס. מה צריך יותר? תהיה חוויה.

17:00 - אם מישהו העז לפקפק בנבחרת הכדוריד של צרפת, אפשר להפסיק. הנבחרת הכי דומיננטית בעשור האחרון, שלא מפסיקה לגרוף תארים, מגיעה כפייבוריטית ברורה לגמר מול שבדיה, שתנסה להדהים את עולם הכדוריד.

17:50 - בכדורמים שמרו את הטוב ביותר לסוף ומחר ייערכו שם כל ארבעת משחקי הדירוג הקובעים. הבריכה צפויה לגעוש, בעיקר כאשר סרביה ומונטנגרו יפגשו לקרב על הארד ב-16:30. אבל עם כל הכבוד, השיא יגיע בגמר, עם משחק בין איטליה לקרואטיה, שמבטיח הרבה ויוכל לקיים עוד יותר. מאבקים מתחת למים, שערים נהדרים מעל והרבה מאוד מתח.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully