וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בלונדון: הנשים בהתעמלות אומנותית מגיעות לגמר

השישייה הישראלית תנסה להשיג מקום טוב בגמר הקרב-רב (15:30), זוהר זימרו ינסה לשכוח מהכל בריצת המרתון (13:00)

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. קובי אליהו
ישפרו את המיקום מבייג'ינג? הנבחרת הישראלית/קובי אליהו

לאחר שראו את נטע ריבקין עושה היסטוריה ומסיימת במקום השביעי בגמר האישי, תנסה היום (ראשון) גם נבחרת הנשים בהתעמלות אומנותית להצטיין בגמר הקרב רב הקבוצתי, בכדי לסיים בצורה טובה את אולימפיאדת לונדון 2012. הנבחרת הישראלית כבר היתה במעמדים הללו, כשסיימה במקום השישי המכובד לפני ארבע שנים בבייג'ינג, ועתה היא תנסה לשפר את ההישג הזה וללכת רחוק עוד יותר.

הנבחרת הישראלית, הכוללת שש מתעמלות (מורן בוזובסקי, ויקטוריה קושל, נועה פלצ'י, אליאורה זליקובסקי, מרינה שולץ ופולינה ז'קולז'ני) קיבלה בשלב המוקדמות ציון של 26.600 על תרגיל שלושת הסרטים והחישוק, מה שהביא אותן לניקוד של 53.100 בסיכום הכללי, שהספיק להן עבור מקום שביעי מתוך 12, וסידר להם את הכרטיס לגמר. הישראליות ינסו להרשים, אך אין כל ספק שמצפה להן תחרות קשה, כשהקרב על המדליות יהיה בין נבחרת רוסיה המצויינת ואיטליה, שנמצאות ברמה גבוהה מאוד מעל שאר הנבחרות.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. קובי אליהו
רוצות אקורד סיום חיובי. נבחרת ישראל/קובי אליהו

מי שיסגור את ההופעות הישראליות באולימפיאדה יהיה זוהר זימרו, שיזנק בשעה 13:00 שעון ישראל לריצת המרתון, יח עם 99 מתחרים מסביבו. על מדלייה כמובן אין מה לדבר, כיוון שמתחריו של זימרו נמצאים בכמה רמות מעליו, אך הישראלי ינסה לסיים בין 30 הראשונים, בדומה להישג של היילה סטאין באולימפיאדת אתונה, אז סיים הרץ הישראלי במקום ה-20. זימרו קבע את הקריטריון לאולימפיאדה כבר בשנת 2011, כשקבע זמן של 2:14:28 שעות, זמן שהיה מהיר ב-32 שניות מהקריטריון האולימפי הקשה יותר.

למרות שהיה מדובר בתוצאה השניה בטיבה של רץ ישראלי, הגעתו של זימרו לאולימפיאדה עמדה ספק, כשחודשיים לפני לונדון 2012 נכשל זימרו בבדיקת סמים שעשו לו בועדה למניעת סימום בספורט של הוועד האולימפי הישראלי. בשימוע שנערך לו כחודש לפני המשחקים קיבלו בועדה את טענותיו של זימרו שנטל תרופה לאסטמה ממנה הוא סובל, והסתפקו בנזיפה חמורה בלבד, ועתה ינסה הישראלי לשים את הכל בצד, ולהתמקד אך ורק בריצה עצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשים הכל בצד. זימרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully