וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו נגד מנזס: "המשחק האחרון שלו בנבחרת ברזיל"

המקסיקנים חגגו זכייה היסטורית בטורניר האולימפי ("זה רגע של אושר עבור מקסיקו החדשה"), בברזיל תוקפים את המאמן מנזס

תאגיד כאן

באדיבות הערוץ הראשון

במהלך תקופת ההכנה הארוכה שלה לאולימפיאדה הפסידה ברזיל למקסיקו. כנראה שאותו משחק ידידות בישר על הבאות, שכן הערב (שבת) אותה מקסיקו הרסה לברזיל את חלום מדליית הזהב האולימפית פעם נוספת, כשניצחה 1:2 בגמר הטורניר האולימפי בוומבלי, לעיני קהל שיא של 86,162 אלף צופים.

אוריבה פראלטה הפך לגיבור הגדול של מקסיקו, כשכבש צמד נהדר והוביל את נבחרתו לתואר משמעותי ראשון בתולדותיה. אחרי מקום רביעי באולימפיאדת 1968 ועוד שני רבעי גמר במונדיאלים 1970 ו-1986 - כולם טורנירים אותה אירחה - למקסיקו סוף כל סוף יש תואר להתגאות בו.

שחקני נבחרת מקסיקו בכדורגל עם מדליית הזהב שלהם. רויטרס
רגע שאף אחד לא ישכח. שחקני נבחרת מקסיקו עם מדליות הזהב/רויטרס

"זה פשוט רגע של אושר", סיכם המאמן לואיס פרננדו טנה, שזכה עם הנבחרת עד גיל 23 בטורניר הפאן אמריקני ב-2011, בטורניר המוקדמות האולימפי ובפסטיבל טולון. "זה מוקדש לכל העם המקסיקני שתמך בנו ועודד אותנו. אני מקווה שכולם שמחים בבית. זה לא פותר את כל הבעיות שלנו כמדינה, אבל זהו רגע שאף אחד לא ישכח. יש מקסיקו חדשה בכדורגל".

הקשר ההתקפי מרקו פביאן הקדיש את המדליה לאחיו המנוח ואמר: "אני מודה לאלוהים על כל רגע ומקדיש את הזהב הזה למשפחתי ולאחי שנמצא בגן עדן. אנחנו שמחים מאוד, מדינה שלמה עמדה מאחורינו. זו הייתה המטרה שלנו מלכתחילה".

בברזיל החלו לזרום כמובן ביקורות חריפות מיד לאחר המשחק. כוכב העבר רומאריו המשיך במתקפה האישית נגד המאמן מאנו מנזס: "עם מאמן כזה אי אפשר להתקדם, הוא האשם בכישלון. תודה לאל שראינו היום את המשחק האחרון של מנזס בנבחרת".

המאמן עצמו סיכם את המשחק ואמר: "ברור שאנחנו מאוכזבים, עשינו עבודה מצוינת עד קו הסיום. יצרנו מצבים, אבל זה לא היה מספיק. אין כאן כישלון אחד, אנחנו חייבים לשמור על הכבוד גם בזמנים כאלה. עברנו 30 ימים ללא כל בעיות, נצטרך לשמור על המחיובות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully