וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטריאול: נה לי הביסה את אגניישקה רדוואנסקה

הסינית ניצחה 2:6, 1:6 את המדורגת שלישית בעולם תוך שעה ו-10 ומחכה למנצחת בין רוברטה וינצ'י ללוסי ספארובה

נה לי הצליחה לרשום הערב (שבת) את אחד הניצחונות הגדולים שלה השנה, בטח בתקופה האחרונה בה לא הייתה בשיאה. הסינית, המדורגת במקום ה-11 בעולם, ניצחה 2:6, 1:6 את אגניישקה רדוואנסקה המדורגת במקום השלישי בעולם תוך שעה ו-10 דקות בלבד. לי עלתה לחצי הגמר בטורניר רוג'רס קאפ במונטריאול (סך פרסים: 2,168,400 דולר) ומחכה שם למנצחת בין לוסי ספארובה לרוברטה וינצ'י האיטלקיה. ללי זה היה הניצחון השני הערב, לאחר שניצחה היום גם בשמינית הגמר בשל הגשם שירד בקנדה בימים האחרונים.

במשחק הראשון נה לי ניצחה 4:6, 2:6 את שרה אראני, המדורגת במקום התשיעי בעולם ורשמה ניצחון חמישי בחמישה משחקים מול האיטלקיה. לי הצליחה לדייק באחוזים גבוהים מאוד בהגשות הראשונות (77) והשיגה גם חמישה אייסים. בנוסף, היא הצליחה לשבור את האיטלקיה ארבע פעמים במהלך המשחק ונשברה פעם אחת בלבד. רדוואנסקה גם שיחקה מוקדם יותר וגברה 2:6, 4:6 על שאנל שיפרס הדרום אפריקאית.

גם קרוליין ווזניאקי הדנית, המדורגת מספר שמונה בעולם, הצליחה לעלות לרבע הגמר אחרי שניצחה 6:4, 3:6, 4:6 את וורברה לפצ'נקו האמריקאית (39 בעולם) לאחר קרב של שעתיים וחצי. הדנית תשחק ברבע הגמר נגד אלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית (55), שניצחה 6:7 (5), 3:6 את כריסטינה מקהייל האמריקאית (26). טמירה פאשק האוסטרית, שנמצאת בכושר טוב ונמצאת במקום ה-43 בעולם, הצליחה לנצח 3:6, 0:6 את קרלה סוארס נבארו הספרדיה ועלתה לרבע הגמר, שם תפגוש את פטרה קביטובה, שכבר אתמול הביסה 1:6, 1:6 את מריון ברטולי. רוברטה וינצ'י האיטלקיה, שהביסה בסיבוב הקודם 0:6, 0:6 את אנה איבנוביץ', הצליחה להמשיך במומנטום וניצחה 2:6, 6:7 (7) את אנג'ליק קרבר הגרמניה, המדורגת במקום התשיעי בעולם.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully