וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן בנפיקה דחף את השופט, משחק הידידות פוצץ

לואיסאו התעמת עם השופט במשחק מול דיסלדורף וזה נזקק לטיפול רפואי. הגרמנים יפנו לאופ"א. צפו בתקרית המדהימה

תקרית ביזארית הערב (שבת) במשחק הידידות בין בנפיקה מפורטוגל לפורטונה דיסלדורף הגרמנית. בדקה ה-38, במצב של שוויון 0:0, לואיסאו קפטן בנפיקה דחף את שופט המשחק כריסטיאן פישר. השופט נשכב על הדשא, זכה לטיפול רפואי והמשחק פוצץ.

המקרה אירע לאחר שקשר דיסלדורף הוכשל בגסות על ידי חאבי גרסיה מבנפיקה. לואיסאו נראה כשהוא רץ לעבר השופט ולאחר מגע ביניהם, פישר נותר על הקרקע, ללא תנועה.
השחקן אגב, טען לחפותו: "הופתעתי, כי לא יצרתי שום מגע איתו. פתאום ראיתי אותו נופל, ניסיתי להסביר לקוונים מה קרה, עוד לפני שירדנו מהדשא. אני לא מפחד משום דבר, המצפון שלי נקי ואמשיך לעשות את העבודה שלי".

בפורטונה זעמו על התנהגותם של הפורטוגלים והנשיא פיטר פרימות' איים לערב במקרה את ההתאחדות הגרמנית והאירופאית: "אני בהלם. בכל שנותיי הרבות בכדורגל, לא ראיתי דבר כזה. אני לא מבין איך שחקנים מקבוצה כמו בנפיקה, שמשחקת בליגת האלופות, מתנהגים בצורה כזו. אדבר עם ההתאחדות ועם אופ"א על מה שלואיסאו ושאר השחקנים שלהם עשו ואני מקווה שהם יוענשו בחומרה. אני חסר מילים, כולנו בדיכאון ממה שקרה". פרימות' גם סיפר כי השופט סירב לחדש את המשחק בשל התנהגותם של שחקני בנפיקה.

כדורגל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully